středa 11. září 2013

Astrid - pleťová voda pro suchou a citlivou pleť + balzám na rty

Nedávno jsem psala recenzi na odličovací mléko od Astridu a srovnávala jsem ho s mlékem od Balei (kterou najdete zde), na konci článku jsem také psala že si plánuji koupit ještě pleťovou, abych měla kompletní kombo Astridu a pak to mohla pořádně posoudit a zrecenzovat.


A jak jsem byla s tímto produktem spokojena?

Jak už jsem psala v předchozím článku dají se tyto produkty zakoupit v modrém balení pro normální a smíšenou pleť, a v tomto růžovém balení pro suchou a citlivou pleť kterou jsem si vybrala já.
Po 2 měsících krásného léta se má pleť nějak proměnila, byla unavená a sušší něž obvykle, a proto jsem se chtěla o svou pleť řádně postarat a dopřát jí přípravek který by jí zase napomohl do normálního stavu. Balení je praktické díky otvíracímu víčku, snadné dávkování a normální vodovitá konzistence. Čistící voda sama o sobě mí vyhovuje, je lehce sladce parfemovaná, zbytky make-upu odlíčí skvěle a na pleti zanechává mastný/lepivý film jen malinko.


Když používám "astridové kombo" začínám nejprve pleťovém mlékem a poté pleť dočistím pleťovou vodou, která opravdu odstraní všechny zbytky. Díky D-panthenolu má pleť nebyla nijak podrážděná a naopak vláčná a hebká. Cena tohoto produktu je okolo 50kč, což si myslím že je luxusní cena za jeho výkony. Momentálně testuji micelární vodu Sensibo H2O od značky Bioderma, a musím říct že je to o něco vyšší level.. mé názory na tento produkt se dozvíte již brzy.


Při nákupu pleťové vody, jak mléka jsem dostala zdarma balzám v hodnotě asi 20kč. Klasické labelové balení ocením více než když je produkt v kelímku, parfemace je smíšená kakaová s vanilkovou, konzistence je lehce krémová - příjemně se roztírá a při aplikaci na rty se rozehřeje a je schopná pak pěkně hydratovat. Balzám dodá rtům nepatrný lesk, používám ho celkem často a zatím vůbec neubývá, je to můj příjemný společník v kabelce a nejlepší balzám co jsem kdy vyzkoušela.


Ráda tyto produkty spotřebuji, ale možná bude mým vítězem Bioderma nebo budu hledat dál.
Jaký máte názor na Astrid? Máte nějaké produkty od této firmy?

Žádné komentáře:

Okomentovat