neděle 8. září 2013

Palmolive - legendární sprchový gel Marocco

Když se mluví o značce Palmolive každý z nás si vybaví jejich známé sprchové gely a pak až možná šampóny a kondicionéry na vlasy. Před pár měsíci se na trhu objevila nová řada sprchových mýdel mediterranean moments, kterou nyní zná snad každý, nejen díky ladyboxu v kterém se jeden produkt objevil ale také je najdete v jakékoliv drogerii či krámu. Můžete si vybrat ze tří sprchových gelů, které jsou pojmenovány jako exotické zahraniční státy:  Maroko (červené víčko) - obsahuje mandlový květ a arganový olej, Turecko (růžové víčko) - obsahuje esenciální oleje z růží a konvalinek a nakonec Itálie (oranžové víčko) - obsahuje výtažky z broskví a jahod.


Jediné co po sprchovém mýdlu požaduji je to, aby dostatečně hydratoval a měl příjemnou vůni. Co víc po něm chtít? Já jsem si vybrala Marocco, protože mně svou vůní okouzlilo nejvíce. O balení není nutné říkat něco nového, je praktické a díky novému sladkému designu vás přímo vybízí aby jste si ho z regálu vzali.


Arganový olej se vyrábí z ořechů arganovníku v polopouštích oblastech Maroka, obsahuje mnoho antioxidantů, které zpomalují proces stárnutí a vitamín E který chrání buňky před UV zářením . Údajně se arganový olej osvědčil při léčbě ekzémů, popálenin a akné, díky těmto léčivým účinkům si vysloužil přezdívku Marocké zlato.


Konzistence je krémová, není příliš hutná, příjemně se roztírá a dostatečně pění. Při prvním použití jsem byla obklopená nádhernou exotickou vůní, a když jsem zavřela oči, cítila jsem takový pěkný pocit relaxu. Přes léto jsem měla trošku sušší kůži na nohou a tento Palmoliv mi pomohl a po suché kůži ani známky. Po umytí byla má pokožka hydratovaná a příjemně hebká. Cena se pohybuje do 65kč, ale často bývají různé slevy a cena vyjde třeba na 40kč.
Jsem s ním spokojená a nemám žádné připomínky, můj poslední verdikt je takový, že se určitě v mé koupelně ještě ukáže.

Žádné komentáře:

Okomentovat