pátek 6. září 2013

5 produktů od SYNERGEN

Tyto produkty od SYNERGEN můžete zakoupit pouze Rossmanovi a to protože je to jejich privátní značka, ale jen tak pro zajímavost samotné výrobky se vyrábějí v Německu stejně tak jako značka Balea z DM. Produkty této značky jsou odlišeny barvou obalu aby byly lépe přehledné přičemž je MODRÁ=pro problematickou pleť, RŮŽOVÁ= pro citlivou pleť a ZELENÁ= pro normální pleť. Synergen o sobě říká že "Nechat se hýčkat zkrášlující péčí nemusí být drahé. Pleťová a tělová řada značky Synergen v sobě kombinuje kvalitní péči za cenu, kterou si může dovolit každá žena ", což mluví samo o sobě že tato kosmetika se pohybuje v desítkách korun. Myslím si že u regálů této značky by si vybral každý alespoň jeden produkt který by ho lákal, či zajímala jeho účinnost.
Já jsem si zakoupila 5produktů a tím jsou: mycí krém na problematickou pleť, mycí krém pro pokožku s akné, pleťová voda pro pokožku s akné, maska proti akné a maska proti akné T-spot. A jak na tom tyhle produkty jsou?


Jelikož už jsem doma tyto produkty měla nějaký ten pátek, je možné že některé vzhledy balení se změnily, za to se případně omlouvám ale název by měl být stejný.


Začnu těmito maskami proti akné, které mně bohužel zklamaly nejvíce. Proti balení vůbec nic nemám, klasické a dobře rozdělené na dvě použití, ikdyž většinou se dá použít vícekrát. Konzistence je hutnější a barva je taková světle zelená až do bíla, parfemace je lehce mentolová a maska se aplikuje velice snadno. Při prvním použití jsem masku nechala působit asi těch 10-15minut podle návodu a vše proběhlo bez problémů. Maska by měla pleť do hloubky pórů  vyčistit a poté ji nechat zklidněnou díky Bisabololu, nikdy jsem sice netrpěla na nějaké velké problémy s akné ale i tak jsem chtěla zkusit jestli tahle maska je účinná, ale příjde mi že to s pletí absolutně nic neudělalo.


Při druhém použití byl můj postup stejný jako u prvního, jenže 2-3 minutách nastal menší problém, a to takový že mně maska začala opravdu hodně pálit a to nejprve kolem nosu a poté na celém obličeji. Řekla jsem si že to bude asi tím jak maska účinkuje,sice to bylo velice nepříjemné ale dál jsem to nějak neřešila. Po uplynutí 10minut jsem masku smyla, a výsledek? "Bože můj co to mám s obličejem!" Celý obličej jsem měla podrážděný, červený a nateklý, nemohla jsem uvěřit tomu co se stalo když poprvé bylo vše v pořádku. Rychlostí blesku letěla tahle maska do šuplíku a snažila jsem se na ní zapomenout.
Po nějakém čase jsem si na tuto aférku s maskou vzpomněla a dala jsem jí ještě jednu šanci. Na mnoha baleních je napsáno že nejprve můžete produkt otestovat na ruce a zjistit zda nemáte nějakou alergickou reakci, a proto jsem to zkusila. Test na kůži ruky vyšel v pohodě, a proto jsem se nebála si masku aplikovat na obličej. Jenže po chvilce... zase ten hrozný pálivý pocit, nedalo se to vydržet a masku jsem smyla. Má pleť byla opět podrážděná a červená, dokázala jsem ji zklidnit asi až po 2-3 hodinách. Díky bohu že jsem si tuto masku nedala před nějakou akcí či plesem protože by to rozhodně nedopadlo dobře. A co ten zbylý T-spot? Mám z toho takovou hrůzu že jsem ho ani nepoužila, ale myslím si že na tom bude nějak podobně. Za masku zaplatíte okolo 15-20kč a


Mycí krém na pokožku s akné (v levo) mi přišel jako vhodný přípravek na odstranění make upu a zároveň péče, ale trošku mně zklamalo že po několika dnech se mi pumpička rozbila takže jsem "krém" musela nanášet jinak. Balení mi přijde praktické díky té pumpičce, ale to že se mi rozbila neberu jako vadu na balení ale to se prostě stává a měla jsem na to smůlu. Co se týče konzistence je tekutější s poměrně velkými částečky jakoby peelingu, peeling sám o sobě mám ráda ale tyhle částečky jsou opravdu velké a to mou pokožku trošku podráždilo, takže jsem musela vždy opatrně lehkými a malými pohyby. Díky rozbitému aplikátoru mně používání přestalo bavit takže nemůžu říct nějaké výsledky po dlouhodobém používání, ale i tak jsem žádné razantní změny bohužel nezaznamenala. Cena se pohybuje okolo 40-50kč.
Pleťová voda pro pokožku s akné mi leží v šuplíku a je skoro plná, bohužel mně nějak nepřesvědčila a raději jsem používala ty pleťové vody "DMkové" značky Balea, které teď vystřídal astrid (recenze zde) a bioderma. Tato pleťová voda obsahuje alkohol a od té doby co jsem to zjistila jsem ji nějak odmítla používat. A navíc mi přišlo že absolutně nic s mou pokožkou nedělá takže, nemám důvod ji používat.


Jako poslední tu mám mycí krém na problematickou pleť který mi že všech produktů připadá nejlepší a určitě i to že je téměř prázdný dokazuje to že jsem ho často používala. Mycí krém má mýdlovou parfemaci a jeho konzistence je gelová, která se příjemně aplikuje a roztírá. Raději bych tomu říkala gel než krém protože s krémem to opravdu nic společného nemá. Většinou jsem ho používala na odstranění make upu, s kterým si hravě poradil, na odstranění řasenky už musíte být víc opatrnější aby se vám gel nedostal do očí, protože to by vás mohlo pálit. Díky tomuto gelu byla má pleť vyčistění a hydratovaná. Na obalu vzádu se píše že neobsahuje parabeny ani mýdlo, ale obsahuje kyselinu  salicylovou která by měla zabránit vzniku pupínků a akné. Přiznám se že jsem ho používala zrovna když jsem s akné neměla žádné problémy takže nemůžu říct zda na akné působí pozitivně či ne, ale budu ráda když mi někdo dáte vědět do komentářů jestli s ním máte nějaké zkušenosti?


Musím jít s pravdou ven a říct to co si myslím.. podle mého většina přípravků na akné stejně moc nepomáhá, možná tak ty dražší nebo ty z lékárny. 

Jaké používáte vy přípravky na akné? Máte s těmito produkty nějaké zkušenosti?
Mějte se krásně a užijte si víkend.

Žádné komentáře:

Okomentovat