pondělí 2. září 2013

M.A.C - Viva Glam Gaga rtěnka

Dnes to bude jen krátká recenze na rtěnku od MACu kterou jsem dostala. Poslední dobou není moc čas, takže na blogu se to taky trošku odvíjí, ale budu se snažit aby se tu za týden alespoň 2x něco objevilo.
Jen bych chtěla říct takovou zajímavost, že když si zakoupíte rtěnku z řady Viva Glam od MACu, tak tím příspíváte lidem s nemocí AIDS. Určitě to není důvod pro koupi rtěnky ale proč ne.. jsem ráda že velké firmy se snaží pomoct nemocným lidem. Podle mně je to daleko lepší než když po ulici chodí lidi s košíčkama a vy si musíte koupit nějakou hračku a podobně.





Rtěnka má klasický "MACkovský" obal který si díky jeho jednoduchosti a elegantnosti oblíbí každá žena ba i dokonce muž.? Jen malou změnou je to, že u této Gaga řady je místo stříbrné růžová a vevnitř podpis Lady Gaga. Dobře se otvírá, rychlá aplikace bez problémů.


 Rtěnku mám v odstínu 08, ale k dostání je až 20 odstínů z této limitované edice. Tento odstín bych popsala jako barbie růžová. Mám tmavě hnědé až černé vlasy a proto si s rtěnkou ještě moc nerozumíme, ale doufám že dostanu odvahu ji někam vyvenčit.


 Rtěnka je krémová, krásně pigmentovaná ale bohužel maličko zalézá do vrásek, což bych řekla že je její jediné mínus. Takže jestli zrovna máte suché a popraskané rty, tak bych raději sáhla po nějaké více hydratační rtěnce. Odstín není matný ale krásně lesklý a lehounký.


Rtěnka se dá snadno vrstvit. Na fotce níže můžete vidět.. nahoře: jedna vrstva a dole: 3vrstvy


Vůbec si teď nejsem jistá cenou, jelikož jsem jí dostala ale myslím si že se pohybuje max. do 500kč. Sice je to limitovaná edice (asi už rok) ale stále ji seženete v prodejnách MACu.
Pokud by jste měli jakékoliv otázky, neváhejte a napište mi.

Jaká je vaše oblíbená rtěnka? Máte již nejakou rtěnku od MACu?

Žádné komentáře:

Okomentovat