pondělí 26. srpna 2013

Rimmel - Lash Accelerator řasenka

Když se řekne spojení "řasenka z drogerie" většina z nás si vybaví řasenky od Maybelline, a především tu která nosí žlutý obal Colossal Volum Express a je celkově nejoblíbenější. Poté na řadu přichází Rimmel který je známý svými Scandaleyes řasenkami. A právě dnes bych u Rimmelu zůstala a něco vám řekla o řasence Lash Accelerator kterou mám už nějakou dobu.
(Omlouvám se za obrázek na které je řasenka skoro bez nápisu, ale použila jsem ji asi 3x a nápis byl fuč)



Oficiální info o řasence naleznete zde. Koupila jsem si jí protože mě zaujaly slibované efekty, prý obsahuje komplex který podporuje růst řas a tudíž po aplikaci vypadají o 80% delší. Obal řasenky je pro mne docela pěkný, protože já osobně mám ráda černé obaly kosmetiky - vyřazuje z nich taková elegance a jednoduchost. Musím říct že řasenku jsem použila asi 3x a pak zůstala v šuplíku jako ve vězení, a proto si sama nedokážu vysvětlit jak je možné, že nápis je oškrábaný když jsem jí nepoužívala? Jiné řasenky mám mnohem déle a jsou stále v super stavu. Po prvním použití mi bylo jasné že to nebude typ řasenky kterou budu používat každý den. Kartáček je štětinkovitý, na krajích jsou štětinky menší a postupně se zvětšují až ke středu.


Když jsem řasenku otevřela pomyslela jsem si "wau s tím budou mé řasy úžasné", ale žádný zázrak to nevykouzlilo. Musela jsem kartáčkem přejíždět řasy opravdu dlouho aby tam na nich aspoň něco bylo. Po několika vrstvách řasenka řasy neprodlouží ani nenatočí, jen obarví a výsledkem je přirozený efekt. Proti nude líčení vůbec nic nemám, jen jsem od této řasenky očekávala mnohem více. Pokud bych chtěla přirozený efekt na řasách tak sáhnu po ověřené Yves Rocher Beauty mascara, kterou někteří z vás mohli obdržet v ladyboxu.


Na řasách působí jako opravdové mini-minimum. Jelikož řasenky vysychají už od prvního otevření a vydrží jen půl roku tak se tahle chudinka u mě v šuplíku bude asi trápit dál, protože používat jí asi nebudu. V drogérii ji můžete koupit myslím za 150kč.
Pro mně to byl zbytečný nákup, ale to je jen můj názor, třeba někomu vyhovuje.

Jaká je vaše oblíbená řasenka? Zkoušeli jste již tuto lash accelerator řasenku?




Žádné komentáře:

Okomentovat