středa 18. září 2013

SLEVY - teta drogerie 19.9-28.9

Dnes jsem obdržela leták TETA drogerie, v kterém jsem si prohlídla několik slev, a napadlo mně se s vámi o ně podělit, protože mně samotnou také vždy potěší když mi někdo dá vědět kde můžu ušetřit a nakoupit výhodněji. Z letáku jsem vybrala stránky na kterých se mi líbilo nejvíce produktů, a navíc jsem červeným zvýrazněním označila věci, které si nejspíš pořídím a ty které mně zaujaly.
Budu mluvit o produktech z levé do pravé strany.
Doufám že se vám bude můj nápad na článek líbit :-)


Ještě musím zmínit nejdůležitější informaci, a to že veškeré tyto slevy jsou od zítřka 19.9 do 28.9.
Hned na první stránce letáku mně zaujaly tři věci.
1. První věcí byla řasenka Max Factor - 2000 calorie ke které zdarma dostanete Olay - omlazující denní hydratační krém 7v1. Tato řasenka vytvoří opravdu krásný přirozený vzhled řas, musím se přiznat že pokaždé když o této řasence slyším vzpomenu si na svou babičku která tuto řasenku také používá :-D Na Olay krém jsem byla celkem zvědavá, ale když jsem si četla informace a psalo se tam jen o vráskách a doporučený věk je 30-55let, tak jsem se rozhodla že pokud si tohle duo koupím, tak krém dám mamince.
160kč je přijatelná cena za řasenku + krém.

2. Laky od Miss Sporty patří mezi mé nejoblíbenější nejen díky cenové dostupnosti ale i výdrži na nehtech. Quick dry (rychle-schnoucí) laky od této značky jsou husté, silně pigmentované a na nehtech vydrží okolo týdne. Tyto Lasting Colour laky jsou také husté ale přijde mi že pigmentace je o něco slabší než u těch Quick dry protože u červené jsem musela nanést dvě vrstvy aby nebyl lak na nehtech průhledný, jinak výdrž je stejná jako u rychle-schnoucích. Pokud tam budou nějaké zajímavé barvičky které ještě nemám, určitě půjdou do košíku k pokladně se mnou.

3. Kdybych neměla čerstvě obarvené vlasy od kadeřníka nejspíš bych si tuto barvu na vlasy Perfect Mousse od Schwarzkopf koupila, ještě jsem "pěnovou" barvu nezkoušela a regenerační pěna od Gliss Kur zdarma k tomu se přeci jen hodí. Průměrná cena barvy na vlasy se pohybuje asi okolo 100kč, takže proč nevyzkoušet zrovna tuhle pěnovou barvu?


1. Asi nejvíc z celého letáku mně zaujala 30% sleva na celý sortiment dekorativní kosmetiky od značky Gabriella Salvete, a popravdě si myslím že zítra u tohoto stojánku zůstanu nejdéle. Nejvíce budu koukat asi po make-upu, pudru a případně bych ráda vyzkoušela nějakou z jejich rtěnek. Určitě super sleva která mně donutí poznat produkty blíže.

2. Pro ty z vás, které milujete řasenky od Maybelline tohle bude asi ta nejlepší sleva z TETY. 50% sleva o 150kč je opravdu bomba, a podle mého se v tuto chvíli vyplatí si koupit i druhou do zásoby. Pokud si koupíte řasenku do zásoby, hlavně ji nerozbalujte ani neotvírejte protože už při prvním otevření začíná řasenka vysychat, maximální životnost řasenky je 1 rok od otevření.

Rimmel Wake Me Up make-up  mně vůbec nikdy nelákal protože obsahuje třpytky a já se nechci třpytit jak nějaká hvězda, ikdyž na léto by to mohl být dobrý make-up, ale proč si ho pořizovat teď když máme zimu za rohem.

Rimmel Stay Matte pudr je snad nejznámější pudr po celém světě, dříve byl můj oblíbený ale po nějakém čase používání mi začal na obličeji dělat mapy, takže jsem přesedlala na lehčí protože má pleť už nepotřebovala tak vysoké zmatnění. Pokud někomu tento produkt vyhovuje, rozhodně si ho kupte za tuto akční cenu 70kč.

Dermacol paletka korektorů je podobná té od Catrice (allround korektor zde, 90kč), určitě zajímavý produkt pro někoho kdo trpí na akné, tmavé skvrny či začervenání které nejdou jen tak snadno zakrýt. Kromě korektorů je v paletce i rozjasňovač. Cena je snížena na 120kč.

3. Už delší dobu přemýšlím o novém korektoru, nejvíce kladné ohlasy slýchám na korektory od Maybelline které jsou tekuté, tento od Dermacolu je tuhý a je vhodnější na maskování pórů. Pokud mně zítra tento korektor přesvědčí, nejspíš po něm sáhnu.


Další stránka dekorativní kosmetiky byla trochu slabší, ale i tak se tam našly věci které by někoho mohli zajímat. Jako první produkt je na stránce řasenka od Rimmelu (+ lesk) která mně vůbec nepřesvědčila, psala jsem na ní recenzi, kterou najdete zde.

1. Řasenka za 60kč od Miss Sporty už sama vybízí abych ji vyzkoušela, pokud se mi bude v drogérii líbit její štětinkovitý kartáček nejspíš se podívá ke mně domu.

2. Nedávno byla v Rossmanovi akce na Coloramu 1+1, nyní bude v TETĚ 25% sleva na celý sortiment Colorama, celkem mně zajímají ty tvářenky.. ale uvidím jestli mně přesvědčí.


Samozřejmě sleva 15kč na deodoranty se hodí nejvíce v létě, ale pokud někomu schází, proč ne.

1. Z té pečující stránky letáku mně nejvíc potěšila sleva na šampón a balzám s arganovým olejem, po kterých jsem opravdu dlouho už koukala. Abych byla stručná tak řeknu jen to, že mé vlasy se na ně opravdu těší a recenze se tu po nějakém čase také určitě ukáže.

2. Hned vedle šampónu a kondicionéru je čistící peeling od Neutrogeny který je také velmi oblíbený, momentálně mám doma energizující peeling od Garnieru (zde), a popravdě nechci mít doma 3678 různých poloprázdných produktů, raději vypotřebuji jeden a poté koupím nový. Kdyby mi došel ten dosavadní, pravděpodobně bych si ho koupila.


1. Na produkty NIVEA se ráda podívám, možná mně zláká nějaký denní krém který by se mi momentálně hodil. Jinak s čistící pleťovou vodou od této značky jsem byla spokojená, ráda vyzkouším nové.

2. Poslední dobou raději nakupuji pečující kosmetiku než dekorativní, takže určitě nějaký zlevněný produkt od Garnier ráda vyzkouším.

3. Jeden z mých oblíbených deodorantů, jak už jsem psala výše, sice už není léto ale sleva určitě někoho naláká. Rozhodně nevydrží 48hodin jak se píše na obalu, ale je to jeden z těch deodorantů které opravdu fungují.

Doufám že se vám článek líbil, případně pomohl aby jste si rozmysleli co si koupíte. Chtěly by jste takovéhle články na slevy a akce? Budu ráda za vaše reakce.







Žádné komentáře:

Okomentovat