sobota 21. září 2013

Regina - slupovací maska heřmánek

Už tu máme zase víkend, snad jedna z věcí na kterou se těší jak školák, středoškolák tak i zaměstnanec. Bohužel se necítím nějak fit, takže dnes vám povím jen něco málo o slupovací masce od znažky Regina. Tato značka není světově nějak známá, ale u nás by jí pár lidí mohlo znát, protože je to česká kosmetika která se proslavila svým jelením lojem v roce 1962. Produkty si můžete zakoupit v drogerii ale i na jejich e-shopu který naleznete zde


Poslední dobou jsem si oblíbila více slupovací (peel-off) masky než ty klasické krémové, asi je to hlavně díky manipulaci a snadnému odstraňování. A jaká je vaše oblíbená maska? Peel-off, klasika či jiné?



Obal je jednoduchý a líbí se mi že je to v  tubě, protože když už je tam masky málo, dají se dobře vymačkat i ty poslední mililitry. Otvor na dávkování není nijak výjimečný, ale dobře se s ním dá vymáčknout potřebné množství. Konzistence je celkem dost tekutá, jak jste si mohli všimnout na fotce výše, snažila jsem se aby to bylo vidět. Vůně je příjemně svěží, cítím v ní heřmánek a citrón. Snadno se nanáší, po pár minutách maska zaschne a poté se dá bez problémů sloupnout celá-netrhá se. 


 Maska by měla odstraňovat odumřelé buňky, hydratovat a čistit póry. Díky heřmánku, panthenolu a glycerinu by měla být pleť zklidňéná, hydratovaná a zregenerovaná. Já jsem masku nanášela po vyčištění pleti, nechala jsem ji asi 10 minut působit a poté jsem ji snadno celou sloupla, má pleť byla svěží a hebká. Maska opravdu slušně zmírnila začervenání a pleť zanechala hydratovanou.
Maska má 90ml a stojí asi 70kč, můžete zakoupit na e-shopu zde.


Kdybych jí měla porovnat s okurkovou maskou od Freemana, tak musím říct že účinnost mají stejně dobrou, Regina má konzistenci o hodně tekutější ale má i lepší balení na cestování. Kdybych si měla koupit nějakou první peel-off masku, věřila bych víc na účinnost Freemanovi, ale kdybych hledala nějakou kterou si budu moct vzít sebou na dovolenou, vzala bych si tuhle od Reginy.

Doufám že mi odpustíte jen takovou krátkou recenzi, ale každý to zná když není ve své kůži. Přeju vám hezký zbytek víkendu.


Žádné komentáře:

Okomentovat