středa 25. září 2013

INGLOT - matná rtěnka č.417

Popravdě bych se odvážila říct, že Inglot je pro mně nejlepší značka, a hlavně z toho důvodu že mi všechny jejich produkty sedly a neměla jsem s nimi žádné problémy. Make up v tubě (tento) a sypký pudr (tento) používám každý den a ani se mi nechce testovat nové, protože jsem s nimi opravdu spokojená, ale o tom vám povím někdy jindy. V tomto článku bych vám chtěla říct něco o matné rtěnce právě od Inglotu.

Balení je prostě klasický Inglot - jednoduché, elegantní ale i tak každého zaujme. Kdybych měla vybrat která z kosmetických značek má nejhezčí balení, tak podle mého by to byl Inglot, Mac a Benefit  (dvakrát černá klasika a jednou retro). Balení je tedy takové plastovo-kokové, lehké a dobře se otvírá/zavírá. Je o něco menší než rtěnky od Macu a Sephory, velikostí je stejná jako labelo.


Konzistence je krémová a pigmentace je úchvatná, ale to je už o Inglotu dávno známo. Nanášení je o maličko náročnější než u krémových rtěnek, protože ta matná rtěnka tak dobře "neklouže" po rtech a musíte si s ní trošku pohrát. Já jsem si koupila odstín č.417, který bych popsala jako nude růžová. Dá se vrstvit, přičemž první vrstva je lehce oranžová a druhá vrstva je tmavší růžová (můžete vidět na obrázku níže). S odstínem jsem spokojená, protože nude odstín jsem chtěla, ale bylo to těžké si v Inglotu vybrat (kdo jste tam byl, víte o čem mluvím). Na to že je to matná rtěnka tak tolik nevysušuje, a vydrží opravdu dlouho, 4hodiny bez problémů.


Rozhodně bych ji nedoporučovala pokud máte suché a popraskané rty, protože to pak nevypadá vůbec hezky a akorát by jste rtům ublížili. Před nanesením rtěnky přetřu rty balzámem, nechám ho vsáknout (případně utřu zbytky kapesníčkem, aby se rty neleskly a byly matné) a poté nanesu rtěnku. Na rtech je moc příjemná a nerozmazává se, zkrátka na rtech drží jako přibitá.


Cena je myslím okolo 250kč, rtěnku můžete zakoupit v Inglotu na Chodově a Černém mostě, případně na českém e-shopu zde. Pokud Inglotu moc nevěříte, tak rtěnka by mohla být takový ten začátek kterým by vás třeba přesvědčil a navnadil, pak už jen zbývá to nejtěžší.. a to vybrat si odstín. Ve svém stojánku na rtěnky mám od této značky už dvě, a pokud budu shánět další nejspíš zajdu do Inglotu nebo do Sephory.

Máte nějaké zkušenosti s produkty od Inglotu?

Žádné komentáře:

Okomentovat