pondělí 30. září 2013

NAKOUPENO za Září

Dnešek nezačal dobře a ani dobře nekončí, nálada na bodu mrazu a únava na 100%. Bohužel si vyčítám že jsem v posledních dnech nepsala článek a proto se snažím to dnes napravit a to něčím novým, rubrikou kterou má snad každý blog a to je NAKOUPENO. Každá blogerka si ten název pojme po svém (nákupy, úlovky, novinky), nejvíce se mi líbil ten od GeTheLouk "Nákupy a novinky" ale nechci být nějaká kopírka a proto dávám klasický název který mají stejně všichni.
Bohužel neměla jsem nic připravené a je to vše takové honem honem protože jsem to chtěla stihnout do posledního záříjového dnu, takže to asi nebude zrovna nejlepší článek a doufám že mi to odpustíte.


Snad nemusím vysvětlovat že tento článek bude obsahovat souhrn věcí které jsem si za daný měsíc nakoupila, ale musím říct že naschvál jsem vybrala jen 12 produktů aby to nebylo na dlouho.


Palmolive - Mediterranean moments Maroko, můj velice oblíbený sprchový krém který úžasně voní a díky arganovému oleji znatelně hydratuje. Konzistence je krémová, není příliš hutná, příjemně se roztírá a dostatečně pění. Určitě se teď na zimní dny bude hodit, takže až ho spotřebuji - utíkám si do drogérie pro další. Stojí okolo 65kč. Samostatnou recenzi najdete zde.
Joanna naturia - sprchový peeling, tyto tři produkty jsem si koupila v Polsku, zaujala mně jejich výrazná vůně a celkem dlouho mi trvalo než jsem si nějaký vybrala. Mají v sobě středně hrubé částečky, nerozpouštějí se a pokožku nedráždí. Peeling je takové zpříjemnění do sprchy po nudném používání sprchových krémů, takže proč ne? Jedna lahvička stojí asi okolo 30kč.
Biosilk - silk therapy je snad jediný produkt na vlasy který opravdu udělá to co slibuje. Po používání silk therapy jsou mé vlasy lesklé a hydratované (dokonce mám i pocit že se mi už tolik netřepí konečky) Tahle malá 15ml lahvička mi vydržela asi měsíc, a můžete jí zakoupit v Douglasu za 50kč.
Samostatná recenze je zde.


Garnier - hydratační maska s výtažky z hroznového vína, narazila jsem na ní náhodou když jsem kupovala v Albertu potraviny. Má pleť potřebovala o něco více hydratace a proto mi přišla vhodná tato maska, která hydratuje pleť vysušenou sluncem. Po použití masky byly mé suché místečka razantně hydratované a pleť byla hebká. 50kč mi přijde přijatelná cena za to, že udělala svou práci dobře.
Balea - pleťová maska dobrá nálada, maska je s extraktem z melounu a máty a to odpovídá také její vůní - hrozně mi připomíná zelené melounové žvýkačky z dětství. Stejně jako u předchozí masky jsem potřebovala hydrataci a to splnila, pleť byla po použití osvěžená. Výsledky nebyly nijak extra ale mně stačila ta hydratace. Můžete jí koupit za 19kč v drogerii DM.
H&M - kokosová pleťová maska, poslední dobou na masky z H&M nedám dopustit, mám doma už tři a zatím se mi osvědčili. Opravdu moc se mi líbí jejich design, účinnost a cena. Hned za názvem má tato maska napsané slovo "ochrana", a musím říct že po použití jsem se cítila jako kdyby na mé pleti byla ještě jedna vrstvička která jen tak pomyslně chránila mou pleť. Pro ty co nemají rádi kokos tak tohle asi nebude to pravé, protože parfemace je opravdu výrazná kokosová. Snad po žádné jiné masce nebyla má pleť tak hebká jako zrovna po této. Za 29kč si jí určitě koupím znovu a také ráda vyzkouším jiné druhy.


Astor - lip colour butter, vlastním odstín 005 a 012 a většinou jeden z nich se mnou cestuje v kabelce. Nejvíce u mně zabodovala ta hydratace, která je srovnatelná s balzámem na rty od Astridu (zde). Líbí se mi také jejich vůně kterou bych popsala jako sladce karamelovou. Výdrž není nic moc, ale mně osobně to nevadí protože aplikace je snadná a nezabere to moc času. Ovšem mínusem je velikost balení a zavírání - často se mi stává že víčkem si odřu tu rtěnkovitou část :-( Prodávají se v drogeriích asi za 170kč. Má recenze na tyto lip buttery najdete zde.
Miss sporty - perfect colour, no když jsem si četla název rtěnky musela jsem se trochu pousmát protože mi to k ní moc nesedí. Mám odstíny 010, 036 a 054, z čehož mi nejvíc vyhovuje odstín 054 protože je bez třpytek a je takový červeno korálový. Co se týče pigmentace, celkem jsem se divila ale není to zas nějaký zázrak, no na rtěnku za asi 50kč to je dobrý. Výdrž nebude slavná, ale ještě jsem ji netestovala na nějaké hodiny. Co mně hodně mrzí je že se celkem dost rozmazává, ale zase plus bych jí dala za krásnou hydrataci.
Inglot - matná rtěnka, v odstínu č.417 je nejkrásnější nude barvička kterou zatím mám. Pigmentace je nádherná, konzistence krémová ale jelikož je to matná rtěnka tak trošku vysušuje - s čímž musíme počítat u každé matné rtěnky. Pokud máte rády matné rtěnky tak v Inglotu si určitě vyberete a pravděpodobně budete spokojené stejně tak jako já. Cena je zhruba 250kč. Mou recenzi na rtěnku najdete zde.


Mark & Spencer - antibakteriální gel na ruce, je opravdu můj miláček a must have. Má silnou citrusovou vůni a na rukách nelepí. Má praktické malé balení, ale přijde mi že nějak rychle ubývá.. podle mého je lepší než ten antibakteriální gel od Balei. Nevýhodou je dostupnost, protože ho můžete zakoupit pouze v Mark & Spencer, cena je krásných 33kč.
Dermacol - matt control korektor, jsem si koupila nedávno a jsem s ním poměrně spokojená. Celkově korektor moc nepotřebuji, možná jen na dny kdy se špatně vyspím a mám kruhy pod očima nebo když se mi udělá nehezká skvrnka či pupínek. Mám nejsvětlejší odstín 1 protože potřebuji ten se žlutým podtónem, drží na svém místě celý den, ale zase nezakryje toho tolik jako třeba Camouflage od Catrice. Seženete ho za 99kč u stojánku Dermacol.
Dermacol - Magnum řasenka, je má momentálně nejoblíbenější řasenka. Je to už druhý kus který jsem si koupila, první mi vydržela úctyhodných 5měsíců. Má celkem vetší štětinkový kartáček, černá je opravdu černá a během dne se nedrolí. Jestli jste fanynky plastových kartáčků a nemáte rády změny tak to asi nebude nic pro vás. Nevím co bych dodala, mně prostě sedne a jsem s ní spokojená. Recenze na tři nejlepší produkty od Dermacol najdete zde.

(vše co recenzuji a píšu je jen můj subjektivní názor)

Žádné komentáře:

Okomentovat