pondělí 7. října 2013

Joanna Naturia - peeling

Tuhle věc by jsme pleti měli alespoň jednou za nějaký čas dopřát, hádáte co to je? Je to peeling, protože obrušuje suché buňky kůže za účelem odstranění odumřelých částí pokožky, po použití je tak pleť hebká. Můžeme ho používat na obličej nebo i na celé tělo. Stejně tak jako u všech péči o pokožku je i zde důležitá opatrnost. Peeling se nesmí používat velmi často, protože obroušená pokožka by se nestihla zregenerovat.






Zaujaly mně tyto roztomilé lahvičky, otevřela jsem je, přivoněla si a byla jsem omámena výraznou ovocnou vůní. Poměrně dlouho mi trvalo než jsem si vybrala tyhle tři, protože každý voněl nádherně. Nakonec jsem si vybrala grapefruit, brusinku a černý rybíz. Podle etikety samozřejmě poznáte jakou vůni peeling obnáší, líbí se mi to barevné provedení. Balení je plastové s otvíracím víčkem takže ho můžete vzít sebou v pohodě do sprchy. Díky úzkému otvoru je dávkování velmi snadné.


V tomto peelingu jsou středně velké částečky a navíc nějaká černá zrníčka, pokožku nedráždí jen jí příjemně obrousí. Při používání se peeling nerozpouští, částečky nejsou z cukru proto se musí vždy smýt. Jak můžete vidět na obrázku níže peeling je i zbarven podle té vůně a druhu ovoce, nemusíte se bát že by jste měli zbarvenou pokožku, to vůbec ne. S používáním nemám žádný problém, dobře se smývá a pokožku exoticky provoní. Pravděpodobně by nebylo vhodné je používat pokud trpíte na ekzémy či podobnými problémy.


No nevím co víc dodat, produkty mi vyhovují ale ráda vyzkouším i od jiných firem. Dnes to je jen krátký článek protože v poslední době absolutně nestíhám. Doufám že se máte krásně a užíváte si každého dne.

Máte někdo zkušenosti se sprchovým peelingem? Jaký je váš názor na peeling?

1 komentář:

  1. Dobrý den, prosím, kde jste sehnala tato velká balení? Já jsem sehnala pouze malé balení :/ děkuji :)

    OdpovědětVymazat