pátek 18. července 2014

Alverde - sprchový gel kouzlo města

Povím Vám rychle a stručně svůj názor na sprchový gel od Alverde. Dříve jsem nějak Alverde nevyhledávala, ale poté začalo období, kdy jsem tuto značku chtěla poznat blíže. Pár věcí jsem už vyzkoušela, ale těch co mě lákají je ještě dost. Pokaždé se do jejich regálů podívám. Zrovna na tenhle sprchový gel mě ale upozornila nějaká malá sleva, přivoněla jsem si k němu a řekla si "proč ne, aspoň zkusím další článek od Alverde". Lehce jsem už o něm něco řekla v nakoupeno, a to samé vlastně platí dodnes.


Už balením ve mě evokuje nějaké to jaro/léto a takovéhle citrusové vůně jsem zkoušela jen málo. Má klasický tvar a otvírání jako skoro u všech sprchových gelů. Přesně tenhle otvírací systém je fajn. Říkám to proto, že jsem naposled měla sprchový gel, který měl šroubovací víčko a to byla hrozná manipulace a otrava. Pokud si dobře všimnete u toho otvírání má lehce naznačenou vlnovku, přirovnala bych to k tvaru lístku, je to takový hezký detail.


Jmenuje se Kouzlo města (viz foto níže), nechápu proč zrovna kouzlo města, ale mě připomíná spíš nějaký citrónový sad. Voní opravdu lehce, cítím z něj citrónovou trávu. Podle popisu, ale obsahuje bergamot a pomerančový olej. Samotný gel má průhlednou barvu a není ani příliš řídký. Jedinou nevýhodou je to, že nepění. Trošku ano, ale když ho srovnám s jiným třeba Palmolive sprchovým gelem tak pění velmi málo. Když si kupujete přírodní kosmetiku tak už s tím musíte trochu počítat. Já jsem to třeba dřív nevěděla, ale teď už jsem to zjistila právě u věcí od Alverde (například u vlasové péče). Pokožku nevysušuje a nijak ji nedráždí. Jen je škoda že vůně na těle po použití není cítit.


Musím říct že mi vydržel celkem i dlouho. Každodenního používání tak cca měsíc? Nevím to si netroufnu asi říct, protože ty sprchové gely hodně střídám. Možná cena 58kč je trochu vyšší (například oproti Balee), jinak mám pocit že většina sprchových gelů jako je Palmolive stojí tak nějak podobně. Mám ráda když věci do sprchy pění a vůně je pak ještě z těla cítit, bohužel obě dvě tyhle věci Kouzlo města nesplňuje.  Bylo fajn vyzkoušet zase něco přírodnějšího, ale zatím nemám potřebu se k tomu nějak vracet.

Máte také rádi když sprchové gely pění a na kůži pak hezky voní? 

Žádné komentáře:

Okomentovat