středa 16. července 2014

Naprosté letní must-have!

Pokud opominu všechnu dekorativní a pečující kosmetiku, v létě mě nejvíce zajímá ta opalovací. Nikdy jsem se o to moc nezajímala, ale letos jsem se tomu věnovat snažila a jsem za to ráda, protože jsem v tomto ohledu více zkušenější. Mé opalovací "schopnosti" jsou spíše darem, a kdekdo by mi je mohl závidět, protože se opaluji velmi snadno a většinou bez následků. Tudíž jsem nikdy neměla žádné problémy a opalovací ochranu jsem vůbec neřešila, prostě jsem se jednou namazala olejem s of 6 a tím to haslo. Jenže, pak mi došlo že to nemůžu nechat jen tak ladem, protože ono to UV záření je opravdu škodlivé. A tak jsem se o to začala více zajímat. Nejvíce mi pomohla Míša z Kiss a Bee, která nedávno publikovala články na toto téma (opalovací desatero). Určitě doporučuji všem si to přečíst! Je prostě nutností používat opalováky na tělo, ale nikdy jsem nepoužívala opalovací péči na obličej. Už to nebudu dál okecávat, zkrátka jsem hledala krém na opalování obličeje, a nemohla jsem žádný za boha najít.. V DM jsem viděla jen ty od Balei, který měly of minimálně 20 a to jsem nechtěla. Takže nakonec jedinou volbou pro mě byl Astrid 15, který mi neuvěřitelně přirostl k srdci..


 Astrid je stejně jako Nivea moje "rodinná záležitost". Tuto značku znám od dětství a vím že jsme jejich produkty kupovali. Hlavně je to česká značka (teda teď už ne, v podstatě ji vlastní Řekové. Ono je to stejně jedno, protože i Škodovku vlastní Němci.. bůh ví co je vůbec naše). A k tomu v jejích začátcích pro tu firmu pracoval můj taťka, takže je to taková srdovka. Krém vzhledem nijak neoslní, za to obsahem je to naprostá jednička. Je dobré aby opalovák měl ochranu proti UVA i UVB záření, když ho vybíráte tak se na tohle koukejte. Vybrala jsem si tedy of 15 a je to opravdu snad ten nejmenší co se na obličej dá pořídit. Dermacol , který jsem našla později má na obličej například of 30. Takže pojďme na to, co tento opalovací krém slibuje. Po té ochraně proti UV záření je pro mě dále důležitá ta hydratace a vstřebatelnost (ostatní si můžete přečíst na obrázku výše a níže).


Balení je tedy jednoduché, o obsahu 75ml. Je to přesně takový ten styl balení, který vám nevadí a sežijete se s ním. Je malé a z měkkého plastu. Otvírání je také bez problémů a dávkování taktéž. To co na tomhle krému mám ráda je to, že je opravdu lehký a do pleti se vstřebá přesně tak akorát. Když ho necháte na pleti déle, vsákne se samozřejmě víc ale není to prostě takové, že by jste měli pleť naprosto suchou jak kdyby jste ji ničím nenamazali. Tudíž, je zde ta hydratace znát. Za celý pobyt u moře a celé léto jsem neměla problém se suchou pletí. Dříve se mi každé léto loupala pokožka na nose, ale letos jsem tomu předešla právě správnou péčí a ochranou proti UV záření. Můžu mít tento krém na pleti klidně celý den bez omytí a není mi nijak nepříjemný.


No co k tomu dodat. Během používání jsem neměla žádný problém a obličej mám hezky jednotně opálený. Jen pihám nijak nezabráním, ty bohužel ze sluníčka vždycky vyskáčou. S tímto krémem si mažu i krk, uši a hlavně oční víčka - na ty nezapomínejte, protože na těch je kůže nejtenčí a je nebezpečné na tyto části těla zapomínat. Prý je dobré dávat opalovák v létě i pod make-up, já se přiznám že to moc nedělám. Když už, tak s ním nevidím žádný problém, protože krém nežmolkuje a pleť ani nijak nezamastí. Mám tento krém skoro na dně a jsem s ním spokojená. Stojí okolo 100kč a prodává se i s of 30.

Co vy a opalování, mažete se poctivě? Máte nějaký oblíbený opalovací krém?

Žádné komentáře:

Okomentovat