pondělí 14. července 2014

NAKOUPENO za Červen 2014

Tento měsíc to bylo chudší hlavně z důvodu, že jsem byla půl měsíce na dovolené a nebylo kde moc utrácet, protože většinu času jsme trávili na pláži. A když už jsem se dostala do města, tak jsem stejně nějak nenašla to co bych chtěla. Pak na mě ale z čistého nebe narazilo pár kousků, které jsem musela mít! A o těch to dnes bude..


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Clarins - travel set
Benefit - cabana glama kit
Sleek - del mar 
Holika Holika - bb cream watery
Holika Holika - bb cream essential
Yves Rocher - glow foundation (beige 200)
Nyc - pressed powder (translucent)
The Balm - Mary-Lou manizer
Rimmel - natural bronzer (sun light 021)
Esteé Lauder - pure color envy (envious 340)
Yves Rocher - sexy pulp mascara
Bourjois - mega liner (black)
Yves Rocher - radiant youth corrector pen (02)
Sephora - instant refreshing toner (zde)


Clarins - travel set, poslední dobou mě všelijaké sety, kity a sady strašně lákají a líbí se mi. Je to nejlepší možnost jak některé produkty vyzkoušet a přitom Vás to nezruinuje. Navíc jsou ty balení tak roztomilé, že se jim prostě nedá odolat. Naposled jsem si koupila tyto sety od Clarins, ve kterých je snad všechno základní co k líčení a péči potřebujete. Což je naprosto úžasný. Z dekorativní kosmetiky v tomto setu je řasenka, bb cream a balzám/lesk na rty. Z té pečující kosmetiky je zde odličovač očí, pleťová voda a krém. To je asi zatím všechno co Vám o těchto produkcích řeknu, ostatní si nechám na příště :-) 



Benefit - Cabana glama kit jsem našla ve výprodeji za 20€ v italské sephoře, ale zjistila jsem že za podobnou cenu je i u nás (také ve slevě, viděla jsem ho v Praze na Chodově). Měla jsem asi štěstí, protože jsem narazila na věci, které jsem celkem chtěla zkusit. Asi největší radost mám z bronzeru hoola, který je naprostou legendou a chápu proč ho všichni milují. Poseitint na rty a tváře je také dobrý, ale vzhledem k tomu že jsem spíše tmavý typ, neudělá mi až tak rozdílný odstín. Proto mě začala lákat jeho tmavší verze a taktéž legendární benetint. Dále pak trio očních stínů je přesně podle mých barev. Zkoušela jsem s ním už jedno líčení a musím říct, že po něm budu sahat asi nejčastěji. Ale nejvíce používám ten první růžový stín, a to jako rozjasňovač. Some kind a gorgeous mě bohužel nijak neuchvátil a celkově je to asi nejhorší produkt tohoto kitu.
Sleek - Del mar jsem koupila také v  italské sephoře. Od prvního pohledu mě nijak neokouzlila, ale pak jsem si řekla že za tu cenu 10€ mi stojí a vrátila jsem se pro ní. Obsahuje krásné vesměs matné odstíny, které doma nemám a opravdu hezky se s nimi dělá barevná linka. Zajímalo by Vás nějaké líčení?


Holika Holika - bb cream watery a essential jsou přesně dělané na léto. V Itálii jsem se přes den vůbec nelíčila a když už tak jsem používala watery, jen pro lehké sjednoceni pleti a hlavně pro spf 25 a pa++. Tyto bb creamy jsou opravdu moc fajn, vzhledem k tomu že jeden stál okolo 150kč. Tyto bb od Holika holika se vyrábí podle typu pleti. Já mám tedy watery pro normální pleť a essential pro zralejší pleť (vybrala jsem ho kvůli vyššímu krytí). Všechny jsou v jednom odstínu, přičemž by se měli na Vaší pleti dotónovat. Watery mi před několika týdny seděl skvěle, ale když jsem se teď opálila, trvalo mu to hodně dlouho než se dostal do takového přijatelnějšího odstínu. No více to ještě prozkoumám a pak si to budete samozřejmě moct přečíst v recenzi :-) 
Yves Rocher - glow foundation (beige 200) je naprosto můj oblíbenec na léto! A musím se pochválit, že jsem vybrala dobře, protože jsem ho i s tímto záměrem kupovala- Vybrala jsem si odstín beige 200, který byl na mě ještě před pár týdny tmavý a míchala jsem ho s Bourjois 123 perfect (51), ale teď je to přesně to co potřebuji. Když nevím co použít vezmu Yves Rocher, když spěchám vezmu Yves Rocher, když chci přirozenější vzhled vezmu Yves Rocher. Ano, tohle se jim povedlo a uvažuji už o dalších odstínech (hlavně na zimu). Je tekutější, krytí má lehčí střední a na pleti Vám vykouzlí překrásný přirozený vzhled. Na make-upy typu glow si moc nepotrpím, někdy mi to vadí, ale i tak mám tenhle ráda. Myslím si že se řadí na příčku mých nejlepších make-upů. Přičemž na prvním je Loreal True match, na druhém jsou všechny od Bourjois a na třetím je tento. Určitě brzy čekejte podrobnější článek ;-)


Nyc - pressed powder (translucent), ano i já tuto veřejnou známost používám. Existuje snad někdo kdo by o něm neslyšel? Za nízkou cenu dostanete od tohoto pudru skvělou práci. Používám ho rok a půl a na blogu o něm zatím nebyla ani zmínka, to musím napravit! Naprosto nejlepší výhodu pro mě má v tom, že mi sedí se všemi make-upy. Často se mi stávalo že jeden pudr si rozuměl s tímhle, ale zase nemohl vystát tamten a podobně. Teď už to řešit nemusím, a od té doby co tento mám ostatní pudry leží ladem v šuplíku a stýská se jim po denním používání. Mám už třetí balení a pokud se nic nezmění, hodlám si ho kupovat dál. 
The Balm - Mary-Lou manizer je další má odměna z dovolené. Četla jsem na něj hodně recenzí, ale nijak extra jsem neměla pocit, že bych ho potřebovala. Pak jsem v La Gardenii uviděla stojánek s The Balm a řekla jsem si, že lepší možnost se mi naskytnout nemohla. Lepší pro mě byla možnost toho, si to koupit tam, než si to objednávat přes internet. Tak a mám ho, další zlatý rozjasňovač do sbírky.
Rimmel - natural bronzer (sun light 021), měla jsem na něj kupónek z DM kde mě cena vyšla asi na 70kč. Tak jsem si ho šla koupit, a u stojanu s Rimmelem nastal celkem problém. Byly tam asi čtyři balení a z toho tři byly osahané nebo rozbité. Takže na mě v podstatě zbyl tento odstín. Zkoušela jsem odstín 021 a 022 a neviděla jsem mezi nimi prakticky rozdíl (možná moje chyba, nebo jsou zkrátka stejné?). Tak jsem skončila s 021, která je na mě v podstatě neviditelná. No, postěžuji si příště..


Esteé Lauder - pure color envy (envious 340), další moje srdcovka. Mrzí mě že jsem si jich nekoupila víc, ač byly k dostání v jednom odstínu, jedná se totiž o miniaturku. Ani jí moc nepoužívám, protože se bojím že si jí rychle vypotřebuji a už nebude :-D je to prostě ideální rtěnka do kabelky na jakoukoliv příležitost. To balení je naprosto sladké a rtěnka sama o sobě úžasná. Na konci článku najdete obrovský swatch, tak se na tu parádu mrkněte.
Yves Rocher - sexy pulp mascara je takové malé spasení a zpestření po používání Magnum od Dermacolu. Má umělohmotný kartáček, na což já moc nejsem ale řasy mi dělá neuvěřitelné. Teda ze začátku měsíce dělala, teď už je zase taková jiná (víte jak to s řasenkami bývá). Co se mi na ní líbí je výdrž, neopadává a nerozmazává se. 
Bourjois - mega liner (black) byly jako dárek v časopisu OK! Ze začátku jsem si myslela že je dám kamarádce, protože moc na tyhle fixy už nejsem a vlastně jsem to ani nikdy s nimi moc neuměla. Od té doby co jsem si koupila gelové linky od Inglotu, tak nepoužívám nic jiného. Tyto linky jsou fajn, mají pěknou černou barvu, ale nějak se mi s nimi nedaří udělat tenkou linku.
Yves Rocher - radiant youth corrector pen (02) je takový dá se říct doplněk k make-upu od stejné řady a značky. Jelikož Catrice Camouflage pod oční okolí používat nemůžu, tohle je super náhrada. Nepotřebuji ani nijak vysoké krytí, stačí mi jen rozjasnění a to tohle umí. Chtěla bych ho porovnat ještě s Match perfection perem od Rimmelu, které mám na dně a používala jsem ho dříve hodně často.


Nakonec přikládám mega swatch, kde se můžete podívat na to, jak různé odstíny cca vypadají.
1. Clarins - instant light natural lip perfector 05
2. Clarins - instant light natural lip perfector 03
3. Holika Holika - bb cream watery
4. Holika Holika - bb cream essential
5. Yves Rocher - glow foundation (beige 200)
6. Nyc - pressed powder (translucent)
7. The Balm - Mary-Lou manizer
8. Rimmel - natural bronzer (sun light 021)
9. Esteé Lauder - pure color envy (envious 340)
10. Bourjois - mega liner (black)
11. Yves Rocher - radiant youth corrector pen (02)

Kdybych to měla posoudit, tak v těchto nákupech nevidím žádnou věc na které bych nějak extrémně prohloupila. Možná jen na tom bronzeru od Rimmelu, ale čas míjí a názor se mění, takže ještě uvidíme. Určitě o většině věcí se tu časem objeví článek, takže pokud by Vás něco zajímalo, klidně se ptejte nebo pravidelně sledujte ať Vám nic neunikne :-) Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat