středa 27. srpna 2014

Chvilka všude-možně - Srpen 2014 (2)

Tentokrát to bude takový rychlý přehled novinek z Rossmana i DM. Většinu z nich jste už možná zahlédli.


Světoznámý pudr Smooth Skin má nové balení, na první pohled mě to spíš zklamalo. Nechápu k čemu udělali tu průhlednou půlku přední části, akorát tím zmenšili zrcátko a to není moc dobrý krok. Jinak co se týká pudru samotného, tak je skvělý. Používám ho už skoro dva roky a zatím jsem nenašla lepší. Sedne mi dobře s každým make-upem. Výsledný efekt není úplně matný, zkrátka jen smooth skin. Za tu cenu je to skvost, ač na úkor nekvalitního balení.

(010, 020, 030, 040, 050, 060)
Myslím si, že nové matné stíny od Catrice budou chválené. Mě samotnou překvapily příjemnou texturou i pigmentací.


Tuhle mořskou houbu (za 169kč) jsem viděla v DM poprvé. Scháněla jsem jí hrozně dlouho a měla jsem jednu vytipovanou od Manufaktury. Když jsem byla v Praze tak jsem do Manufaktury zašla, ale měla jsem pocit že jí ještě tolik nepotřebuji. Navíc tam prodávali takové mini asi za 100kč. Pak jsem odletěla do Řecka a tyhle mořské houby byly na každém rohu za úplně jinou cenu. Takže mořskou houbu doma už mám, dokonce dvě a používám je ráda, o tom podrobněji  někdy příště.


V Elle je dárek od Rimmelu v podobě make-upu nebo báze. Po mých zkušenostech Elle už nikdy!


Naopak Ženu a Život můžu, tentokrát je k ní taška.


Mariclaire, jako dárek jsou zde sluneční brýle.


The Balm přišel se stínem na obočí, nápad se mi líbí, ale to co už nepřijímám je vysoká cena. Pardon, ale 400kč za takový malý stín bych asi nedala. To ani můj oblíbený stín na obočí od Inglotu nestojí takové peníze. Více info zde.


Pamatuji si, že minulý rok na Vánoce byly tyhle tělové máslíčka od Alverde všude vyprodané - a já je stejně marně hledala. Dneska jsem úplnou náhodou narazila na nové! Ještě jsem je nezkoušela, ale podle infa byly úžasné a tedy předpokládám že budou i tyto. Já jsem si je rychle koupila, protože Vím, že pak už by nebyly k sehnání :-D

Nový houbový (lanýžový) make-up od Dermacolu? :-D Ani jsem nevěděla, že se tento make-up chystá na trh. Ani na oficiálních stránkách jsem o něm nenašla žádné info. Podle toho co jsem vyčetla z fota tak se jedná o hydratační make-up se spf 15. Je k dostání ve 4 odstínech, což mi přijde opravdu malý výběr. Nevím proč, ale hrozně mě rozesmálo motto nového make-upu. "Celý den o něm nevím, jako bych žádný ani neměla, ale je tam" JE TO JAK REKLAMA NA TAMPÓNY! (či erotickou hračku) :-D


Lactacyd má dva nové intimní gely a navíc jsou ve slevě. Musím říct, že mě to láká tyto nové vůně vyzkoušet.


Tak tohle je pro mě naprostá novinka! Evian dělá termální vody ve spreji. Jen mi možná nepřijde adekvátní ta cena. (Mimochodem, prodávají se v Albertu)

Co na tyto novinky říkáte? Máte s nimi nějakou zkušenost nebo je hodláte vyzkoušet? 

Žádné komentáře:

Okomentovat