úterý 15. září 2015

NAKOUPENO : Dny Marianne 2015

Tak přiznejte se, kdo se nechal minulý víkend zlákat slevy a dárky k nákupu? Na mně je asi vidět, že jsem tomu trošku podlehla. Dlouho jsem teď poctivě spotřebovávala a navíc jsem potřebovala změnit trošku skin care a tak se nové produkty hodily. Nyní bych Vám tedy chtěla ukázat, co jsem si pořídila hlavně tedy z kosmetiky.


Nejvíce mě lákala Sephora, Douglas, Dermacol nakonec i DM drogerie. Ale posléze jsem podlehla i Biodermě a Fann parfumerii.


Mé první kroky vedly do Douglasu, protože tam jsem to měla od příchodu neblíže. Zprvu jsem se lekla těch front u pokladen, a myslela jsem si, že to bude trvat věčnost než se dostanu na řadu, ale nakonec to bylo celkem v pohodě. Neskutečně mě překvapily milé prodavačky, které se o zákazníky rychle postaraly. První důležitou položkou byla pro mě značka Batiste, kterou jsem si slibovala vyzkoušet už pár let - a teď se konečně naskytla příležitost. Vzala jsem snad nejznámější verzi Cherry, Tropical a originál. Od Toni and Guy mě lákalo taktéž hodně věcí, obzvlášť s 50% slevou, ale nakonec jsem vybrala jen lak na vlasy v mini verzi protože bylo hodně věcí vyprodaných. U pokladny jsem ještě do košíku hodila Douglasí ubrousky a potom dostala dárky k nákupu v podobě Douglas laku na nehty a řasenky Collistar.


Sephora ve mě nějak příliš dobrý dojem nenechala. Úmyslně jsem si šla jen pro tampónky, které jsem už v Praze ten den spotřebovala a pro kosmetickou taštičku, kterou už nakonec neměli. Byl tam šílený chaos a hodně věcí přebraných, chtěla jsem co nejdříve pryč. Přesto jsem vzala dvě mini balení sprcháče na cestování a u pokladny mě paní přemluvila k dalšímu sprcháči Green tea se slovy "je úžasný, určitě si na mě vzpomenete". Takže jestli nebude dobrý, tak už končím a na žádné řady prodavaček nedám! :-D Dárkem byla řasenka Sephora + jsem dostala vzoreček tělového másla a parfému (jo a nějakou tu sladkost v podobě Milka čokolády - mňam!)


Nutně a naprosto akutně (asi jako všechny ostatní věci) jsem potřebovala nový make-up v tmavším odstínu - protože jsem se přeš léto tak opálila, jak ještě nikdy. Tak jsem to spojila s tím, že vyzkouším i tak chválený make-up 24h control od Dermacolu na který se tedy vztahovala tuším -30% sleva. Takže make-up mě vyšel asi na 200kč a VÁŽENÍ, JE NAPROSTO BOŽÍ! Mám ho v odstínu 3 a rozhodně si plánuji pořídit další odstíny. Mám teď velké problémy s výdrží make-upu, protože na mně nic nedrží a tohle je snad jediný make-up, který to zvládá. Moje nová láska.


Jak už jsem zmiňovala výše, mám teď velké problémy s pletí. Z normální se mi změnila na smíšenou až mastnou a proto jsem potřebovala změnit skin care. Na tutovku jsem si šla pro mýdlo od Biodermy, ale když jsem viděla že je akce krém+mycí gel zdarma těžko se mi odolávalo. No nebudu lhát řekla jsem "a tak mi to dejte" a nerozmýšlela se déle jak 3 sekundy. Zatím testuji zvlášť a popořadě.


Můj nákupní víkend jsem ukončila již v sobotu a to DM drogerii a Fann parfumerií. V DM jsem si koupila micelární vodu, která mi zrovna dochází a pro změnu místo růžové Garnier jsem vzala tuto pro smíšenou pleť. A jelikož jsem na dně i co se týče korektorů, rovnou jsem si musela pořídit i svůj oblíbený Rimmel match perfection (odstín 030). K nákupu nad 300kč byla tato kosmetická taštička, která alespoň na chvilku nahradí tu co jsem chtěla ze Sephory.


A nakonec mě i mile překvapila Fann parfumerie, i když - překvapila mě jen příjemně voňavým dárkem Fann care. Šla jsem tam hlavně pro tonikum od Bourjois, které jsem si zapomněla koupit a bohužel bylo vyprodané, což mě šíleně mrzí až do teď. Abych teda neodešla s prázdnou, chtěla jsem vyzkoušet něco jiného od Bourjois nebo třeba Lumene, ale nic jsem si nedokázala vybrat. Bourjois deodoranty nejsou prý nic moc, a tak jsem zkusila alespoň ten sprcháč.

Když to hodnotím zpětně, tak jsem vážně spokojená a z nákupů mám radost. Ve výsledku to je jen doplnění potřebných věcí které mi došly. Sice jsem si nakoupila jenom kosmetiku, místo oblečení, ale to nějak přežiji.

Co jste pěkného pokoupili Vy? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat