čtvrtek 29. října 2015

NAKOUPENO ZA ŘÍJEN 2015

Po dlouhé době Vás vítám u nového článku a to konkrétně o věcech, které jsem si během posledního měsíce koupila. Minule to bylo velmi pestré, zejména díky návštěvě kosmetického veletrhu (WORLD OF BEAUTY & SPA 2015) a z toho důvodu, že se konaly dny Marianne. V měsíci Říjen jsem byla v Anglii, navštívit část své rodiny a při té příležitosti, jsem nemohla neomrknout místní drogerie jako je Boots a Superdrug. A musím říct, že některé prodejny jsou vážně na jiné kvalitní úrovni než u nás (na té lepší pochopitelně), co se týká sortimentu (hlavně sortimentu) tak i vzhledu. Byla jsem omezena hmotností kufru, ale i tak jsem si něco zajímavého z Anglie přivezla.


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Batiste - dry shampoo for dark hair
Johnson's baby - baby shampoo
Johnson's baby - baby bed time lotion
St. Ives - apricot scrub
Pure-Klenz - hand sanitiser
Clean and Clear - advantage spot control treatment gel
Ellie- eye make-up remover
Sleek - creme to powder (467 coffee bean)
Loreal - insallible matte (20 sand)
Loreal - brow artist plumer (medium/dark)
Dermacol - ultra black dipliner
Dermacol - kompaktni pudr (1)


Batiste - dry shampoo for dark hair, Batiste jsem už zkoušela, nedělá takový bílý povlak jako některé jiné suché šampóny, ale stejně to prostě lehce vidět je a já chtěla zkusit tuhle verzi. Zatím se mi moc líbí, jak všechny šampóny Batiste vlasy hezky provoní a že je jeho použití znatelné.
Johnson's baby - baby shampoo, došel mi šampón a tak jsem chtěla zas vyzkoušet něco jiného. Kosmetika pro miminka se mi moc líbí, protože úžasně voní a musí být šetrná k pokožce, což není nikdy na škodu.
Johnson's baby - baby bed time lotion mě zaujal svou vůní a už se těším na to, jak se s ním budu mazat.


St. Ives - apricot scrub je něco, co jsem prostě zkusit musela protože je to totální legenda mezi peelingy/scruby. A já se přidávám k většině, protože tohle je přesně ten typ peelingů co mám ráda a už i po pár vyzkoušení, vím, že to bude můj oblíbenec nadobro.
Pure-Klenz - hand sanitiser, jen se mi líbilo že dělají takhle antibakteriální gel ve velkém balení a nestojí to hodně peněz, tuším že 1-1,5 libry. To jsem u nás zatím nenašla. 
Clean and Clear - advantage spot control treatment gel jsem kdysi viděla u Carli Bybel a říkala jsem si, že by to mohlo fungovat. Zatím je brzo i na nějaké první dojmy. (U nás neseženete)
Ellie- eye make-up remover mě zaujal v jedné recenzi, kdy slečna psala, že jí tento produkt vyhovuje a zajímavá je hlavně jeho cena, která je asi 50kč. Určitě se o tomto produktu dozvíte víc, až po nějakém čase používání.


Sleek - creme to powder (467 coffee bean), Sleek výprodej za 2 libry.. odstíny zde byly jen pro černošky, ale napadlo mě, že bych tento pudrový make-up mohla používat jako produkt na konturování. Jen mě mrzí, že balení bylo přelepené páskou jako nové a přitom už v něm bylo "našaháno". 
Loreal - insallible matte (20 sand) jsem si chtěla koupit už i u nás, ale nějak se mi nenaskytla příležitost. Navíc v Boots probíhala akce 2+1 zdarma na Loreal a tak jsem toho využila. Jen jsem docela zklamaná z odstínu, který byl nejtmavší ale stejně je bohužel s podtónem do růžova. Kdybych šla do prodejny o 1km dál, tak tam byl výběr odstínů ještě o něco lepší, achjo, kdybych to věděla. 
Loreal - brow artist plumer (medium/dark) je věc, po které jsem toužila vážně neuvěřitelně! A jsem ráda, že tento gel konečně mám, protože u mě patří mezi TOP 3 produkty na obočí, bez kterých se už asi nikdy neobejdu.
Dermacol - ultra black dipliner, došla mi má oblíbená fixa na oči od Dermacolu, bohužel byla všude vyprodaná a já zariskovala a vzala jsem si dipliner, což jsou tekuté linky s takovým tím hrotem. Vždycky jsem byla na tenhle styl linek levá, ale tak snad to trošku potrénuju a bude to lepší, protože pigmentací to jsou úžasné linky.
Dermacol - kompaktni pudr (1) stál i se slevou asi 60kč, je hodně pevně slisovaný ale nemůžu zatím říct jak dobře matuje a jak vydrží, jen mě štve že nemá zrcátko.

Měli by jste třeba zájem o pár fotek z Anlické Boots drogerie/parfumerie ?

Žádné komentáře:

Okomentovat