pondělí 29. září 2014

NAKOUPENO za Září 2014

Kdyby jste se mě ještě před pár dny zeptali, co jsem si koupila za měsíc Září, tak Vám jednoduše odpovím: tělové mléko a sprchový gel značky Cien. Zjistila jsem, že od té doby co mi začala škola kosmetiku moc nehrotím. Ráno používám své víceméně oblíbené a osvědčené produkty, a večer jsem ráda když se dokážu co nejrychleji ale zároveň nejúčinlivěji odlíčit. No a kdyby nebylo tohoto předešlého víkendu, u těch dvou věcí z Lidlu bych zůstala, ale přítel mi chtěl udělat radost. Po náročném týdnu i víkendu jsme oba potřebovali nějakou odměnu. Člověk má pak takovou radost když má nové věci! Takže toto je moje odměna za těžké a prostudované dny:


Soupis všech zmiňovaných produktů:

Cien - tělové mléko (cocoa)
Cien - sprchový krém (coco a berry) (zde)
Ziaja - intimní gel (migdat)
Ziaja - manuka tonikum
Ziaja - ulga micelární voda
Ziaja - univerzální micelární mléko
Ziaja - petrželkový oční krém
Ryor - micelární voda
Ziaja - noční krém kozí mléko
Frotto - vlhčené ubrousky (heřmánek)
Nivea - lip butter (caramel) (recenze na originální verzi zde)
Essence - lash princess řasenka
Essence - pero na oční linky (extra long lasting)
Essence - dlouhotrvající rtěnka (blush my lips12)
Catrice - roaring lip colour rtěnka (roaring red C02)


Cien - tělové mléko (cocoa) bylo na mém wishlistu už delší dobu, ale jelikož mi přišlo, že mazadel na tělo mám stále dost tak nebylo potřeba ho kupovat. Ovšem nedávno na něj v Lidlu byla sleva, tuším že z nějakých 129kč na 79kč. Na to já slyším, takže proto už ho doma mám. Nejvíce mi voněla tato kakaová verze a dózičku po spotřebování hodlám využít.
Cien - sprchový krém (coco a berry), 500ml sprchového krému za 39kč, jako vážně? Hned jsem nějaký musela mít doma :-D Naposled jsem měla sprchové gely Creme 21 a upřímně jsem se těšila až je spotřebuji. Takže jsem ráda, že si tam teď můžu dát nějaký z těchto. K dostání je tuším coco, berry a ginger. Inspirace balení je jasná kopie od značky Treacle moon.



Ziaja - intimní gel (migdat), v nedávném velkém srovnávacím článku o intimní hygieně bylo celkem jasné, že Ziaja se mi doma ještě několikrát objeví, protože jsem s ní byla vždy spokojená. Poměr cena : výkon je zde bezesporu super. Tentokrát jsem si vybrala vůni migdat, podle poznatků od mého nosu by to měla být třešeň, ale polský slovník říká, že migdat je mandle. Je to tedy velmi zvláštní vůně na mandli, ale líbí se mi, je sladká a nijak extra výrazná.
Ziaja - manuka tonikum jsem nedávno objevila u Stannah. Dříve jsem si na její doporučení koupila tonikum od Bourjois, které je pro mě zatím jedničkou. A proto jak doporučila toto tonikum manuka, chtěla jsem ho vyzkoušet. Ono je primárně určeno asi spíš pro mastnou a problematickou pleť, ale na růžová.10 se píše i o normální, tak uvidíme jak mi sedne.
Ziaja - ulga micelární voda, říkala jsem si, že jsem ještě žádnou micelárku od Ziaji nezkoušela, tak jsem si vzala tuto (protože v prodejně byla jediná). Líbí se mi její jednoduché balení, stejně jako u všech věcí od Ziaji. Uvidíme uvidíme..


Ziaja - univerzální micelární mléko je novinkou a proto jsem ho také hned chtěla mít. Jedná se o převratné micelární mléko, které by mělo být účinnější ještě více než micelární voda. Myslím si, že si ho nechám až na jindy, mám té skincare opravdu hodně.
Ziaja - petrželkový oční krém jsem objevila díky úžasné Áje. Oční krémy nepoužívám, ale nejspíš se dostávám do věku, kdy bych už měla jako prevenci. Koupila jsem si čtyři balení a tuším se jím budu obdarovávat lidi na Vánoce (když je tak vychvalovaný). Jeden jsem si nechala a druhý jsem dala přítelovi, za pár měsíců se uvidí jak je tento oční krém účinný.
Ryor - micelární voda je v mé aktuální skin care. Rozhodla jsem se, že budu vždy používat produkty od jedné značky, abych získala lepší výsledky. Jak už jsem říkala, momentálně je to tedy Ryor. Používám dvoufázový odličovač, mléko s Arnikou a tuto micelární vodu - určitě se brzy o nich dočtete.
Ziaja - noční krém kozí mléko si počká v šuplíku než bude skin care se Ziajou :-D S kozí řadou jsem doposud byla spokojená (s krémem, sprcháčem i tělovým mlékem), takže si myslím že i tentokrát splní mé požadavky.


Frotto - vlhčené ubrousky (heřmánek) jsou z Lidlu, vzala jsem je jen díky hezkému malému balení do kabelky. Ještě jsem je nezkoušela, ale mohli by být dobré. Tip: z Lidlu mám nejradši Frotto kapesníky ve žluté krabičce. Jsou dvouvrstvé a je jich 200ks za nějakých 29kč tuším. Pro mě, jako pro alergika to jsou jedny z nejvýhodnějších kapesníků co jsem objevila.
Nivea - lip butter (caramel), jeden Lip butter jsem už vyzkoušela (a to tu originální verzi). Ze začátku mi nepřišel tak výjimečný, ale s odstupem času je to fakt super balzám na rty. Říkala jsem, že bych chtěla ještě vyzkoušet tu vychvalovanou karamelovou verzi a on si ke mě nějak cestu našel. A už naprosto chápu co na Lip butter všichni mají.. ta karamelová vůně je naprosto božská. Určitě je podle mého lepší než ta originální verze, která je bez vůně. Hydratace je super, na hodně popraskané rty asi moc nepomůže, ale jako prevence stačí. Na rtech je moc příjemný a dlouho na nich i vydrží. Rozhodně je to můj TOP balzám na zimní období, protože například na lyže či jen na procházky se prostě hodí (kvůli tomu, že se nevsákne hned a rty jsou po něm vláčné). Cena není už tolik příznivá, ale věřte mi, že vydrží dlouho (vzhledem k tomu že má 19ml). Tu originální verzi mám už rok a půl a stále je tam víc jak půlka obsahu. Určitě vyzkoušejte!


Essence - lash princess řasenka ještě čeká na vyzkoušení, protože mám momentálně načaté dvě řasenky a nechci zbytečně otevírat další. Jsem hrozně zvědavá jaká bude, protože Essence řasenku jsem měla naposled asi před čtyřmi roky.
Essence - pero na oční linky (extra long lasting) je pro mě naprosté překvapení! Kupovala jsem ji spolu s lash princess řasenkou v Rossmanu za 95kč. Nikdy mi linky ve fixe nepřirostli k srdci. Hlavně proto, že jsem to s nimi nikdy neuměla a většina hrotů se hned zohýbala a zničila. Teď se fixy zase používat učím a je to vážně jen o tom cvičení. Základní linku zvládnu, ale s ocásky mám problém - nikdy nejsou stejné :-D tak uvidíme. Každopádně linky jsou na mé "trénování" super. Černá je černá a výdrž mají velmi dobrou. Určitě se po delším zkoušení více o nich rozepíšu.
Essence - dlouhotrvající rtěnka (blush my lips12), tuto překrásnou rtěnku jsem dostala od své kamarádky (Jituš, ještě jednou moc děkuju!:-). Přiznám se, že s rtěnky od Essence moc zkušenost nemám a proto jsem ráda, že se mi teď naskytla možnost nějakou vyzkoušet. Odstínem je to fuchsiová, ale více do růžova než do fialova. Rtěnka je krémová a na rtech moc příjemná. Výdrž jsem ještě moc netestovala, to až v podrobnější recenzi.
Catrice - roaring lip colour rtěnka (roaring red C02) je takovým zvláštním úlovkem.. a to hlavně proto, že je to rtěnka z limitované edice Feathers Pearls, která byla v prodeji v Prosinci roku 2013. Sehnala jsem ji za 7zlotých a jsem neskutečně ráda, že jsem si jí koupila. Je to totiž překrásná červená s trochou oranžové. Je krémová a výsledný finiš je takový saténový (rozhodně ne úplně matný). Stejně jako všechny rtěnky od Catrice jsem si jí oblíbila. Tuším že tohle bude TA červená, kterou budu nosit nejvíce.

Toť z mých (ze začátku skromných:-D) nákupů vše. Co zajímavého jste pořídili Vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat