pátek 26. září 2014

Chvilka v drogérii - MIX 2 Září 2014

Dnes jen rychlý post z drogérie DM a Tesca, ve kterých jsem byla naposled.


Omlouvám  se za špatnou kvalitu, respektive rozmazanost fota - pospíchala jsem, ale i přesto jsem se s Vámi o tuto novinku chtěla podělit. Bayby lips jsou již v prodeji a navíc je na ně v DM akce (2+1 zdarma tuším). Mě osobně tento balzám nesedl.. a ani se tu o něm neobjevila recenze, což bych měla v brzké době napravit. Každopádně mám žlutou verzi, tedy bez jakékoliv barvy, prostě obyčejný balzám. Balení má docela hezké, ale hydratací je velmi podprůměrný. Navíc je mi na rtech docela nepříjemný, protože má takovou konzistenci "voskovky". Za mě tedy ne, ale někdo může mít jiný názor.


Při nákupu 3 výrobků značek Nivea, Toni and Guy, Loreal Schwarzkopf a Dermcol je 30% sleva + maska zdarma.

Nové korektory v tužce od Max Factor jste už určitě zahlédli. Mě teď zaujala ale sada od Lorealu za 280kč, ve které je BB cream a lesk na rty.


Navíc jsem zahlédla roztomilé balení náplastí pro děti. Cena za celou krabičku je 80kč.


Teď už se ale přesuneme do Tesca, kde jsou slevy na značku Freeman. Celkově mám tuto značku docela ráda, vyzkoušela jsem od ní něco do desíti kusů produktů. Pro mě je od nich TOP čokoládová detoxikační maska. Měla jsem ji několikrát v malém balení a už delší dobu si chci koupit to velké, bohužel zde bylo vyprodané.. Ještě za zmínku stojí i jejich jílové masky, které dobře stahují a zklidňují póry. Já mám v plném balení avokádo+oves a acai plody. Pak jednu slupovací okurkovou masku a peeling. Ale ještě bych určitě něco chtěla vyzkoušet.


Na vlasovou péči se to v Tescu slevami jen hemží! 30% sleva na vybrané výrobky Shauma, 25% na šampóny Garnier a také jsem zahlédla slevu na O.B. tampóny a Syoss šampóny a balzámy.


Syoss barva na vlasy za pouhých 99kč. Já jsem ji nikdy nezkoušela, máte někdo zkušenost?


A teď dávejte pozor, protože tohle je ten nejlepší antibakteriální gel na ruce, na který jsem v poslední době narazila. Každý z nich opravdu nádherně voní, má řidší konzistenci a z rukou ihned zmizí a nezanechá po sobě lepivý pocit - absolutně vůbec! Nedávno recenzovaný gel na ruce od Yves Rocher je také dobrý, ale oproti HiGeen trochu lepí (HiGeen vůbec). Jenže i na gelu od HiGeen je trocha špatnosti, a to hlavně to, že není skoro nikde dostupný (kromě tedy Tesca a to nevím jestli všude) a prodávají ho ve 100ml (tuším že ještě ve 60ml, ale ten je pro děti). Do kabelky by se přeci jen hodilo něco o 30ml více, proto tam mám zatím Yves Rocher a tohoto úžasňáka HiGeen si nechávám doma. 


25% sleva na vybranou pánskou kosmetiku Old Spice. Svému příteli kupuji Old Spice často, a když ne zrovna Old Spice tak Rexonu díky její účinnosti. Od Old Spice mi nejvíce voní White Water, je to taková univerzální vůně která by mohla vonět každému.

Tentokrát jsem to trochu ošidila, ale příště (nejspíš o víkendu) se těšte na nějakou recenzi. Mějte se krásně.

Žádné komentáře:

Okomentovat