pondělí 24. března 2014

Kosmetická očista

Během několika posledních měsíců jsem měla více a více nápadů na nové články a rubriky. Dnes bych tímto článkem chtěla zahájit další téma, které bude o kosmetice kterou z nějakého důvodu musím vyhodit. Při tom vyhazování mi bylo někdy produktů líto, jelikož se jedná spíše o ty staršího data tak mám k nim i nějaké vzpomínky. Některé věci prostě vyhodit už musím i když se mi nechce. Podívám se na tu věc a kladu si otázku " kolikrát jsem tě použila, co jsi mi dal a potřebuji tě vůbec?". Po několika smutných pohledech a vzpomínkách se rozloučíme a věci letí do koše. Kosmetiku a ty prostory kde ji mám organizuji určitě jednou do měsíce, ale ne vždy se mi však podaří se s něčím rozloučit. Vždy když vidím ty uklizené šuplíky tak mám skvělý pocit, a zas mám o důvod víc to místo zaplnit něčím novým :-D Náhodou se mi tu sešly tři make-upy a jedná báze, tak mně napadlo to zařadit do jednoho článku aby to bylo pěkně pohromadě. ( Chápu že obaly nevypadají líbivě, ale tak to prostě je když se používají ).


 Demacol - satin make up base, L'oreál - true match, Rimmel - match perfection, Rimmel - lasting finish


Dermacol - satin make up base byla mou první bází kterou jsem kdy vyzkoušela, asi to bylo taky tím že dřív tu v drogériích moc bází nebylo. Recenzi jsem psala docela dávno, najdete ji zde. K dostání je báze omlazující, rozjasňující, zmatňující a tu co mám já vyhlazující. Byla jsem s ní spokojená, vyhladila póry a make-up se během dne neusazoval do vrásek. Co se týká prodloužení výdrže make-upu tak to je takové neurčité, protože mi přijde že zas tak výdrž neprodloužila. Rozhodně to není tak že bych si v 7 ráno nanesla make-up a v 7 večer byl díky této bázi stejný jako ráno, to opravdu ne. Ze začátku jsem si myslela že je skvělá ale pak jsem se víc zaměřila na tu výdrž a fakt nic moc. Je ale pravdou že raději používám bázi a pak make-up než kdybych si měla dát jen make-up, protože si myslím že ta pleť není tak "udusená" tím make-upem. Momentálně používám bázi od Inglotu o které jsem se zmiňovala v NAKOUPENO za Únor, takže si tuto od Dermacolu v plánu koupit znovu zatím nemám.

L'oreal - true match byl můj nejoblíbenější make- up  této zimy. Je hodně tekutý, manipulace s ním je trochu jiná než s krémovějšími make-upy a proto pro zapracování do pleti používám kabuki štětec nebo flat top. Krytí je střední a dá se dobře vrstvit. Výdrží se tento make-up pohyboval okolo 9 hodin. Na zimu jsem používala odstín D1.W1 (golden ivory) který se u nás v ČR nedá sehnat. Strašně se mi líbil jeho finish na pleti po zapudrování, vypadal přirozeně a prostě to byl make-up na který jsem se mohla vždycky spolehnout. Byla jsem fakt smutná že mi došel, ale při každodenním používáním to prostě jednou přijít muselo ( mimochodem, myslím že jsem ho pořizovala minulý rok touhle dobou takže 400kč investice se zde vyplatí ). No zkrátím to, je to prostě nejlepší make-up z drogérie a rozhodně není mým posledním kusem protože mám  i další dva odstíny na léto.


Rimmel - match perfection jsem používala asi před třemi - čtyřmi roky a najednou se o něm zase mluví. Slyšela jsem na něj samé kladné recenze a tak jsem i chvilku váhala nad koupí, po tom co mi došel True match. A jelikož jsem ho doma ještě našla tak jsem ho na pleť zkusila a zavzpomínala na to jaký vlastně byl. Co si tak pamatuji tak na mé pleti tu bylo přímo nutností ho zapudrovat protože make-up byl sám o sobě hodně lesklý a mastný. Dřív jsem měla problémy s tím že jsem se leskla v okolí t-zóny a už vím proč. Krytí je nižší střední a na pleti mi docela seděl. Myslím si že by byl make-up ideální spíš pro sušší pleť ale nevím, je to přeci jen delší dobu co jsem ho používala takže to nemůžu tvrdit. Každopádně make-up je už na čase vyhodit protože životnost make-upů je okolo 1 roku.

Rimmel - lasting finish jsem používala taky dávno. Až se stydím to tady ukazovat, ale ten čas prostě tak letí že si pak ani člověk neuvědomí že i některé věci mají expiraci. Tenhle make-up je tedy do dna vypotřebovaný a schovávala jsem ho jen kvůli jednomu článku který jsem chtěla udělat ale nějak na něj nedošlo. Na dně lahvičky bylo totiž vidět jak make-up obsahoval olej. Když jsem ho tehdy kupovala tak mě zaujala výdrž 25h, samozřejmě že je vtipné tomu věřit ale chtěla jsem nějaký make-up co by měl nějakou delší výdrž. Když zase zavzpomínám tak to byl celkem slušný make-up který měl střední krytí a na pleti se mi líbil. Stejně tak jako u Match perfection mě stále trápila mastnější t-zóna a jelikož make-up obsahuje olej tak si myslím že to nebyl nejlepší výběr. Takže jsem každých pár hodin musela znovu pudrovat. Ale jak už jsem zmiňovala na začátku, je make-up vypotřebovaný takže mi asi celkem vyhovoval? Nevím netuším a docela by mě zajímalo proč jsem si ho nekoupila znovu. ( U Rimmelu odstín 100 je docela dobře světlý )


Tak to byl zase takový netradiční článek, doufám že se Vám líbil a přeju Vám hezký začátek do nového týdne.

Žádné komentáře:

Okomentovat