pátek 21. března 2014

Bioderma - atoderm nutritive nourishing cream

Tento krém jste už u mě mohli vidět v článku "boj se suchou pletí", oblíbila jsem si ho a myslím si že by si zasloužil samostatnou recenzi, i když tu budu psát v podstatě to samé co v tom předchozím článku. Abych se přiznala tak už jsem v takové té fázi kdy testování produktů vyžaduje delší dobu a né vždy je každý den o čem psát. Takže dnes to bude o modře sladěné Biodermě, která mě mile překvapila.


K tomuto krému jsem se vlastně dostala přes akci "Bioderma for everyone", kdy byla cena z 269kč snížena na 99kč. Původně jsem ho kupovala přítelovi protože má také sušší pleť ale nakonec ho používáme oba dva. Je to docela vtipné si před spaním mazat obličeje stejným krémem. To co se mi celkově na Biodermě líbí jsou její jednoduché ale přesto úchvatné obaly - prostě v jednoduchosti je krása. Lehké, měkké a plastové balení je pro mě plusem, protože většinu víkendů procestuji a pečující přípravky putují se mnou. S otvorem na dávkování a se samotným dávkováním nemám problém, možná mi to přijde i praktičtější než klasický krém v dózičce do kterého musíte sahat prsty.


Jelikož jsem měla i zkušenost s  né moc voňavými krémy, které mě pak akorát svou parfemací obtěžovali a někdy i odradili od používání, tak oceňuji že tento je neparfemovaný a bez jakýchkoliv dalších dráždivých látek. Krém obsahuje aktivní látky bambuckého másla, extrakt z avokáda a glycerin. Moc se mi líbí jeho lehkost a to jak se příjemně roztírá. Vstřebává se celkem rychle a na pleti nijak nesedí ani nedělá žádnou neplechu - jak kdyby jste měli na pleti lehký obláček.


Pleť je po použití hydratovaná, jemná a vláčná. S normální problémy suché pleti si poradí, ale na suchou odloupanou kůži moc nepomáhá. Po pravidelném používání je pleť výrazně zdravější a hydratovanější. Když jsem měla nebo i stále někdy mám suchou pleť tak je pro mě tento krém jasnou volbou. Jedinou nevýhodou toho krému je rychlejší ubývání, je to tím jak je krém lehký a tudíž ho používám trochu více než normálního hutného krému na noc.


Ze začátku jsem se trochu bála ho používat protože je určený na suchou pleť a já mám normální, díky bohu jsem se po něm nijak neleskla a pleť se mi nemastila. Pro suchou pleť bych tento krém mohla jen doporučit.

Máte s tímto krémem někdo zkušenosti? A jak na Vás celkově Bioderma působí?

Žádné komentáře:

Okomentovat