středa 26. března 2014

Tipy, Triky, Akce - blogerky a vlogerky

Vždycky když nějaká blogerka přišla s článkem o tom jaké lidi momentálně sleduje třeba na youtube, facebooku či bloggeru tak jsem to moc nechápala a připadalo mi to nezajímavé téma. Ovšem poslední dobou jsem sama sebe nachytala jak začínám sledovat víc a víc lidí - souvisí s tím asi i to že ne všichni mě baví. Většinou to začne tímto: když nějaká z blogerek jde na kosmetickou akci tak se tam sejde několik dalších holek které jsou pro mě zatím třeba neznámé. Většinou se pak píší články o tom kde byly, proč a jaké to bylo a také se tam pak objeví společné foto všech zúčastněných blogerek spolu s odkazy na jejich blogy. Mě odkazy nechávaly však chladnou a nějak jsem neměla potřebu sledovat hodně lidí, protože bych pak ani nevěděla která je která a kdo je kdo. Jak šel čas, tak mi na bloglovinu přibývalo víc a víc lidí, jejich články a názory. Nebo taky občas člověk něco hledá a google mu najde klíčové spojení slov které pak směřuje na určitou stránku. A takhle jsem nedávno našla pár zajímavých lidí o které bych se s Vámi chtěla podělit.

LAUREN CURTIS
Tahle slečna na mě působí tak mile, jak snad nikdo jiný na youtube. Její první video jsem sice viděla před několika dny ale hned jsem si jí oblíbila. Lauren je vtipná, krásná a o kosmetice a líčení toho ví nespočet. Její videa mě baví a dokonce jsem zkoušela i některé její tutorialy. No posuďte sami.
https://www.youtube.com/user/laurenbeautyy
http://www.laurenbeautyy.blogspot.com.au/


ŽIVOT PODLE LUCIE
Už hodně krát jsem jí viděla na různých akcích a fotkách s jinými blogerkami ale až teď jsem začala číst její články. Moc toho o ní nevím ale podle mého je to takový bio-mil, což se mi ale na ní moc líbí, že preferuje přírodní produkty. Abych řekla pravdu tak jsem moc ráda že jsem na ní narazila, na svém blogu má produkty o kterých jsem nikdy v životě neslyšela ale moc ráda bych je vyzkoušela. Díky ní mě teď popadla taková ta přírodní mánie, takže až budu někde v DM tak se chci mrknout po Alverde, Saloosu a Laveře.
http://www.zivotpodlelucie.com


Tímto dneska končím, a přeju Vám krásný zbytek dne.

Žádné komentáře:

Okomentovat