pátek 17. října 2014

Ryor - odličovací mléko Arnika

Nevím proč, ale Ryor mi zprvu nějak blízký nebyl. Vždycky jsem si od nich nějaký produkt koupila a třeba půl roku jsem ho nepoužívala. Naposled mě tedy Ryor velice překvapil, protože dvousložkový odličovač se zařadil mezi mé top odličovače očí a vím že to není mé poslední balení. Dnes bych Vám chtěla říci něco o odličovacím mléku této značky, s kterou byl příběh podobný jako u odličovače.


Toto odličovací mléko je určeno pro suchou a citlivou pokožku. Já mám pleť sice normální, ale bohužel v obchodě nebylo mléko pro můj typ pleti tak jsem vzala toto. Nijak mi to nevadí, protože pleť mívám stejně v tomto chladnějším období lehce sušší.


Ryor se drží takové jednoduchosti, takže balení produktu se mi líbí. Má otvírací víčko a dávkování pomocí otvoru, s kterým lze dobře korigovat množství. Samotné mléko má hustší krémovou konzistenci. Rozhodně Vám z obličeje nesteče, ale možná by se našly i hustší odličovací mléka. Na pleti je příjemný a voní zřejmě po té Arnice (i když arnika je žlutá kytička, tak nevím co je to na obale). Vůně je to celkem výrazná a zprvu jsem se jí celkem bála, protože mi nebyla příjemná ale časem mi to vadit přestalo.


Odličování je na jedničku, dokonce mi připadá, že odličuje ze všech mlék co jsem vyzkoušela nejlépe. Stačí ho málo a když ještě pleť dočisťuji micelárkou tak té nečistoty-make upu na pleti zůstane minimum. Vzhledem k tomu, že je mléko určeno na suchou pokožku tak ani tu mou normální nijak příliš nezamastí. Na pleti lepí opravdu maličko, ale mě konkrétně to nevadí, protože poté používám ještě micelárku.


Musím říct, že jsem Ryorem znovu překvapena! Když to shrnu tak mi toto odličovací mléko vyhovuje, jen vůně by nemusela být tak intenzivní. Účinně odličuje, má příjemnou konzistenci a navíc je za dobrou cenu (přesně nevím, ale tuším že do 150kč). Příště se Ryoru už určitě bát nebudu a ráda vyzkouším nějaké jiné odličovací produkty.

Zkoušeli jste něco od Ryoru? A vyhovuje Vám tato značka?

Žádné komentáře:

Okomentovat