středa 15. října 2014

WISHLIST na Říjen

Wishlist tu už nebyl opravdu dlouho.. je to zkrátka tím, že mám momentálně pocit, že nic víc nepotřebuji a nebo to co chci už bylo zmiňováno. Navíc je pro mě rok co rok škola těžší, teď jsem hrozně ráda když se dostanu brzo domů a okukovat drogérky a parfumérie moc nechodím. Ale jelikož budu mít tento týden svátek, nebylo by zrovna špatné si udělat radost nějakou tou kosmetikou. Takže přeci jen jsem našla pár věcí, které by bych ráda vlastnila.


1. Clarins - insta light balzámek/lesk na rty mám doma už ve dvou odstínech. Momentálně je na něj akce v Douglasu, přičemž cena je snížena na 330kč takže si nejspíš půjdu pro další odstín. Musím říct, že jsem si tyto balzámky zamilovala.. je to jedna z věcí, kterou jsem toto léto objevila a je opravdu radost je používat. Aplikátor je plyšový úplně heboučký, vůně je jak ta nejsladší cukrátka a samotný lesk je jednoduše boží. Na rtech je příjemný a navíc rty tak hezky zvláční. Pokud jste na lesky, určitě vyzkoušejte. Pokud na lesky nejste stejně tyto balzámky vyzkoušejte. Každý kdo je zkusí, si je ihned zamiluje! Potvrzeno - odzkoušeno!

2. Batiste - dry shampoo, když už bych v tom Douglasu byla možná bych mohla vyzkoušet tento známý suchý šampón. Roky roků používám suchý šampón Amica, který je levný a slouží celkem dobře. Dále teď doma mám od Balei, který vlasy hezky provoní ale má hrozně velké balení. U Batiste se mi líbí, že nabízejí malé i velké balení, takže to malé by se určitě hodilo do kabelky po nějakém tom sportu či náročném dni. Už jsem ho několikrát měla v ruce, ale nikdy ke koupi nedošlo - tak snad konečně teď.

3. Loreal - true match byl minulý rok mým miláčkem, který jsem používala neustále. Pak mi bohužel došel a já zůstala osamocena. Už mám dost glow make-upů se shimmerem a chci pořádný match! Jenže problém je v tom, že v Českých drogérií si já odstín nevyberu. Všechny jsou na mě moc růžové, takže budu muset do zahraničí pro můj W1-D1 odstín, který je opravdu světlý (možná na mě bude až moc světlý, ale budu ho míchat) a se žlutým podtónem. Tenhle make-up prostě musím mít a jsem už nedočkavá.

4. Bourjois - healty mix powder, značku Bourjois mám ráda. Většina make-upů mi od nich sedne hlavně odstínově a teď mě nedávno překvapil jejich CC Cream, díky kterému přežívám do doby než si pořídím True Match. Healty mix make-up mám a je pravdou, že je docela hydratační, tudíž nevysušuje. Tento pudr by měl být podle mého úsudku podobný, takže na zimu by nemusel být špatný. Já už ale nějaký ten rok jedu na transparentních pudrech, hlavně na NYC.
Btw: brzy budu srovnávat tři dostupné transparentní pudry: NYC, Essence a Catrice.

5. Bourjois - velvet rouge edition, pokud jde o rtěnky tak mám ráda ty matné a nechápu že ještě nevlastním žádnou tuto velvet rouge! I když je fakt, že mě trošku odrazuje cena. Líbí se mi každý odstín, ale ten, který bych asi nejvíce unosila by byl 07. Je to totiž takový odstín docela podobný mým rtům, jen výraznější. V podobném odstínu jsem si koupila svou první Inglot rtěnku (to mi připomíná, že bych jí měla zase začít používat).

Toť z mého wishlistu vše. Co Vy by jste teď nejvíce ocenili jako dárek? :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat