čtvrtek 19. prosince 2013

Vánoční dárky 2013 - maminka

Snad úplně všichni milujeme své maminky, a právě na den Vánoc je pro nás zase taková ta příležitost jim udělat radost. Popravdě se přiznám že nejvíce dárečků mám asi pro maminku poté pro přítele a tatínka. Nebudu se dál nějak vyjadřovat k Vánocům a rovnou Vám povím co jsem letos své mamince nakoupila za dárečky.



Asi můžu na rovinu říct že mé mamince už dávno není 30let, samozřejmě se zrající věkem je také potřeba změnit pečující kosmetiku a zařadit do ní nějaké ty pomocníky proti vráskám. Mamka nepatří mezi ty ženy které o sebe pečují hodiny a hodiny, kromě řasenky, občasného korektoru a krému skoro nic nepoužívá. Proto jsem se rozhodla jí koupit omlazující ochranou podkladovou péči od Avonu. Tahle péče by měla vyplnit vrásky, sjednotit tón pleti, hydratovat a během 8mi týdnů omladit pleť. Jsem zvědavá co na ní mamka po několika použitích řekne.


Jako dárek jsou pro mě klasikou šperky, myslím si že s nimi nikdy nic nezkazíte. Náušnice i náramky jsou z H&M, zrovna jsem je koupila v akci za 15kč.


Dárkem v kterém jsem měla jasno byl Biosilk - silk therapy. Mamka má krátké vlasy zároveň trochu poničené od žehlení, proto jsem se rozhodla jí pořídit právě onen Biosilk který by jí mohl pomoci stejně jako mně. Pro mně je to rozhodně nejlepší produkt na vlasy jaký jsem zatím vyzkoušela, vše co slibuje - splní. DOPORUČUJI . Tohle malé balení můžete zakoupit v parfumerii Douglas za 50kč. Psala jsem na něj recenzi, na kterou se můžete podívat tady.


Možná se budete divit že sem dávám zrovna tohle, ale myslím si že na tom není nic špatného. Krabičku s dvěma kusy spodního krajkovaného prádla jsem zakoupila v H&M za 250kč. Podle mně je to jedna z věcí kterou také nic nepokazíte, i když někomu to může přijít nevkusné. V H&M mají ještě na výběr z několika typů a barev.


Snad nikdy dřív  jsem tolik v H&M nenakupovala jako teď před Vánocemi. Musím říct že mně někdy ta jejich kosmetika zaujme a přemýšlím jestli mám vyzkoušet štětce. Každopádně věc která se bude hodit mamce do kabelky jsou vlhké ubrousky s vůní vanilky a malý lesk na rty. Na tom lesku se mi líbí to že z druhé strany má malé zrcátko, které se dá použít. Také jsem vybrala zapečené stíny, nejsou sice moc úchvatné jsou pigmentací ale myslím že to ani nevadí, protože mamka preferuje né příliš výrazné líčení.


Nakonec jsem mamce udělala sadu z produktů značky Ziaja. Vybrala jsem balzám na rty, micelární vodu, krém na ruce a krém na obličej. Líbí se mi jak jsou produkty sladěné a celkově se značkou Ziaja mam převážné kladné zkušenosti,

Tak doufám že jsem některé z Vás alespoň trochu inspirovala, a jsem zvědavá jak se dárky mamce budou líbit. Máte už všechny dárky nakoupené? Co jste koupili své mamince?

Žádné komentáře:

Okomentovat