neděle 22. prosince 2013

Vánoce 2013 - nehty

Určitě každá už přemýšlíme co si na den Vánoc vezmeme na sebe za oblečení, jaký si uděláme účes, jak si namalujeme oči a také jak si nalakujeme nehty. Dnes bych Vám chtěla ukázat mé nápady jak si nalakovat nehty do takových těch typických Vánočních barev. Určitě zde bude základem bílý a červený lak a dále nějaké třpytky. Tenhle článek mě napadlo udělat když jsem přemýšlela jaké nehty si udělám já, a přišlo mi fajn udělat nějaké typy pro někoho kdo si neví rady a nebo nad tím nepřemýšlel.


Na fotce výše jsou laky: Gabriella Salvete 148, Maybelline colorama 19, Gabriella Salvete 114, Miss sporty coty paris, neznámá značka z turecka, S-he 195 a S-he 110.

Laky na které se můžu vždy spolehnout jsou jednoznačně Gabriella Salvete a Miss Sporty. Mám je ráda díky své výdrži, krytím už v 1 vrstvě, rychlém schnutí a nízké ceně.


První čtyři verze jsou úplně jednoduché za použití jednoho laku. Zbylé čtyři jsou nakombinované třpytky s jednoduchým lakem.

1. Maybelline colorama 19
2. Gabriella Salvete 148
3. Gabriella Salvete 114
4. Miss Sporty coty paris
5. Maybelline colorama 19 + třpytky
6. S-he 195
7. Gabriella Salvete 114 +  S-he 195
8. Maybelline colorama 19 + S-he 110

Mezi mé favority na Vánoce patří 2, 3 a 4. Nejspíš u mě zvítězí č.2 protože mám ráda jednoduchost.


Samozřejmě je na vás jaké použijete barevné variace. Č. 7 nosím často na plesy a na různé akce. Tohle jsou prostě barvy které mi připomínají Vánoce.


Možná Vám příjde divné že jsem nezmínila zlatou a zelenou, musím se omluvit, zlatá mi nedávno došla a zelenou jsem snad nikdy ve své sbírce laků neměla. Dnes se mi napsat článek moc nedařilo, protože nemám moc dobrou náladu a jsem nemocná, ale slibuji že příště to bude zase jako dřív ;-)

Přeji Vám krásný den a hlavně se Vánocemi nestresujte.

Žádné komentáře:

Okomentovat