středa 25. prosince 2013

Vánoční ladybox 2013

S objednáváním ladyboxů (dříve i senzaboxů) jsem před nějakým časem skončila, ale po tom co rozesílali emailem novinky a takové ty navnazující informace co by se tam mělo ukrývat a podobně, jsem se rozhodla že si ho objednám. Klasicky jsem v určeném dni měla balíček doma, ale s tím rozdílem že jsem ho chtěla otevřít až na Štědrý den. Samozřejmě ještě v ten den kdy všem ladybox přišel tak si ho bloggerky rozdělaly a hned psaly recenze, to mi přišlo fakt na hlavu, proč si sakra rozbalují Vánoční box někde týden před Vánocema?  Od čeho je to asi Vánoční edice? Ať si každý dělá co chce, ale doposavad nad tím kroutím hlavou a někdy nedokážu pochopit jejich chování... no pojďme radši dál.



Od téhle edice jsem čekala docela hodně, hlavně stylový Vánoční design krabice a produkt který by voněl nebo aspoň připomínal tyhle svátky. Vzhled krabice bych označila za slušný, čekala jsem něco víc se stromečkama, dárečkama, sněhulákama a podobně, ale ladybox zvolil jednoduchou moderní variantu, proč ne. Jako vždycky je krabice pevná a určitě jí využiji pro nějaké skladování kosmetických produktů.


Jako první na mně vykouklo spoustu vzorečků. Značku Mixa moc ráda vyzkouším, protože mně nepopadla Mixománie a ještě jsem od ní nic nevyzkoušela, dostala jsem vyživující krém a regenerační tělové mléko. Co jsem se dočetla tak Palmer's je u ladyboxu celkem už klasikou ale nemělo to moc kladné ohlasy. Stejně tak jako Rendy jsem od Natura Siberica čekala plné balení, chodily mi emaily aby mně v podstatě na ten ladybox a tuhle značku navnadili a pak mám něco zkoušet ze vzorečků? Tohle mně bohužel zklamalo. Od této značky jsem dostala ve vzorečku krém na ruce a denní krém.


Plné balení sprchového gelu mně nijak moc neuchvátilo, kdyby to byl Palmolive marocco tak mi to tolik nevadí ale Ziaja je pro mně značka kterou si můžu koupit kdykoliv. Dobře, že tam byl sprchový gel tak mi to tolik ještě nevadí, ale co mně dostalo bylo to, že je to prostě fresh vůně dělaná na léto.. čekala jsem opravdu něco co by připomínalo Vánoce, třeba skořici, vanilku a něco takhle podobného. V tomhle se trochu spletli. I když jsem slyšela že tenhle limeta-citrus se u nás nebude prodávat, stejně jsem ho nechtěla mít doma a
dala jsem ho své kamarádce. )
Racio ovocná sušenka je podobná jako lesní směs s jogurtem od Bebe, takováhle pochoutka mně naopak potěšila.


Jordana texturovací lak na nehty bych vůbec nečekala, od značky Jordana bych chtěla vyzkoušet víc věcí a jsem ráda že už jsi můžu odškrtnout lak. Všichni se zamilovali do pískových laků, ale já nedržím s davem a blázen do toho nejsem, doma mám jeden a i ten jsem měla jednou. Co se týče barvy tak jsem ráda že jsem dostala tuhle, protože jiná by mi neudělala takovou radost. Co zatím o tomto laku vím je to že celkem rychle zasychá, dá se dobře odlakovat a aby lak vypadal tak jako na fotce tak jsem musela použít dvě vrstvy. Tmavé barvy moc na nehtech nenosím ale těším se až ho zkusím.


Dezinfekční pěna od značky Anatomicals mně uchvátila svým designem, díky velikosti se bude určitě hodit na cesty. Má dobré dávkování, ale parfemace pěny mi tedy moc nevoní a navíc mi po ní ruce připadají ulepené. Jelikož už mám jiné favority mezi v péči o špinavé ruce tak jí nejspíš někomu daruji.


Asi největší radost mi udělal tenhle štětec na oční stíny který si nechal ladybox speciálně vyrobit, na dotek je jemný a připomíná mi syntetiku. Je placatý a celkem velký, proto bych ho dokázala využít na nanášení podkladových stínů.  



Dále mně potěšil nápad kombinace štětečku a stínu. Od značky Cosme'tika mám odstín matt brown a musím říct že mi tahle matná hnědá vyhovuje. Pigmentace je slabší ale jelikož si nemaluji oči často a když už tak né vyrazné tak mi to moc nevadí. Jen je trochu nepraktické to "žádné balení" :-D 


Palmer's body gloss tube, mi na první pohled připomněl tekuté rozjasňovače od Inglotu ale s tím rozdílem že tady se ty třpytky vytratily bůh ví kam. Krém voní kakaově asi jako skoro všechny produkty od Palmer's, vůně mi nevadí ale není to můj typ. Takovéhle třpytkové tělové krémy používám třeba na plesy, a líbí se mi když se mi třpytí dekolt ale tohle nedělá skoro žádný efekt. Je pravda že je po něm pokožka pěkně hebká.

    
Na všechny vzorečky co mám doma bych chtěla udělat časem článek, takže tyhle tam určitě budou také.

Toť můj názor na Vánoční ladybox.. kdybych sečetla + a - tak bych se dostala asi na neutrální číslo, jak už jsem říkala na začátku, čekala jsem větší pecku takže je mé nadšení průměrné. Ovšem musím ocenit výběr odstínů laku na nehty a očních stínů, díky bohu jsem dostala takové které celkem unosím, ale to si myslím že je spíš o štěstí.
Z možných 10 bodů bych ladyboxu dala lepších 7 bodů. Trochu jsem se utvrzela v tom, že kupovat si tyhle krabičky krásy nemá cenu každý měsíc.

Žádné komentáře:

Okomentovat