úterý 17. prosince 2013

Drážďany 2013 - nákupy v DM

Před necelými dvěma hodinama jsem se vrátila z krásných vánočních trhů v Drážďanech, byla jsem zde už několikrát ale tentokrát se mi to nejvíce líbilo. Vánoční atmosféra se tu šířila proudem, vůně svařeného vína a proslulých německých klobás byla snad všude. Bylo tam mnoho stánků s jídlem, různými věcmi ze dřeva, a spoustu dalších věcí kterými by jste mohli obdarovat své milované. Pokud budete chtít můžu Vám napsat samostatný článek jak se tam dostanete, nějaké tipy kam zajít a podobně, ale dnešní článek bude o tom jak jsem a co jsem nakoupila v drogerii DM.
(Fotka uvedená níže je focena iPhonem tak omluvte kvalitu) takhle vánočně byly ozdobené stánky.

DM drogérie je mi určitým způsobem sympatičtější než Rossman, líbí se mi jejich uspořádání produktů, mám ráda značku Balea a celkově v DM ráda nakupuji. Minule když jsem byla v Drážďanech v drogérii tak jsem byla překvapena tím, jaké jsou zde ceny, respektive jak je to tu levné. Bohužel jsem měla jen 30 minut na to abych stačila vybrat vše potřebné, takže to bylo trochu stresující se rozhodovat jestli tohle potřebuji a to ne a navíc sledovat čas. I přes to si myslím že jsem nakoupila dobře, rozvážně a výhodně. Jelikož tenhle článek píšu aktuálně, tak jsem na níže uvedená fota musela použít blesk, doufám že to nebude vypadat špatně.


Šíleně jsem si německé DM zamilovala, mají tam o hodně větší výběr než u nás.Tak v této tašce se nacházel celý můj nákup, nebylo toho moc ale věřte mi že to bylo opravdu těžké. Papírové tašky mám radši než igelitové, tuhle fialkovou jsem u nás neviděla, tam stála asi 5kč. Většinu nebo spíš všechny produkty jsem nakoupila od značky Balea.


Většinu dárku už mám nakoupené, nebo čekám až mi příjdou ale ještě jsem musela koupit jeden dárek pro tatínka aby toho pod stromečkem měl víc. Jelikož je můj tatínek hodně sportovně aktivní tak určitě nepohrdne  kuličkovým deodorantem, sprchovým gelem a šampónem na vlasy. U kuličkového deodorantu tam bylo několik vůní na výběr, ale tahle modrá mi voněla nejvíce, pak jsem hledala šampón a napadlo mně to celé zkombinovat do téhle modré aby z toho byla taková "kolekce, sada". A protože svého přítele ráda rozmazluji tak jsem mu vzala to samé. Hlavně cena toho všeho mi přišla poměrně směšná a určitě to poslouží úplně stejně jako nějaké dražší produkty. Šampón a sprchový gel = 17kč, kuličkový deodorant = 14kč. Když si to spočítáte tak mně jedna ta sada vyšla na 48kč, což je naprosto za hubičku :-) 


Suchý šampón používám celkem často, protože mi pomáhá oddálit den mytí vlasů, takovýhle ve spreji jsem měla jen od Syossu a ten mně opravdu zklamal takže se těším až vyzkouším tento. Musím říct že při zkoušení celkem pěkně voněl. Cena 57kč. Krém na ruce s Q10 jsem koupila babičce protože jsem pro ní zatím žádný dárek neměla, ještě přihodím pěnu do koupele, zabalím a snad se to bude líbit. Jelikož to je dárek tak jsem ten krém nezkoušela. Cenu si nepamatuji ale bylo to asi 25kč. Vatové tyčinky do uší jsem koupila asi jen kvůli tomu že ta krabička stála 8kč. Jsou to klasické tyčinky, nevím co víc k tomu říct, určitě všichni takové tyčinky znáte. Vazelínu jsem si koupila hlavně kvůli tomu že se mi objevily hodně suché místečka na obličeji, tak doufám že mi pomůže. Dále jsem četla že zahušťuje obočí a řasy, což mně hodně zaujalo a určitě to zkusím. Vyšla mně na 32kč. Kuličkový deodorant s vůní čertvé limetky jsem si koupila pro sebe, zase mně přesvědčila cena 14kč a dále pak příjemná vůně. Líbí se mi jeho malá velikost která se hodí do kabelky.


Sprchové mléko jsem si koupila po recenzi od Rendy která ho srovnávala s tím od Nivei. Překvapilo mně velké balení 400ml, které stálo 75kč. Opravdu jsem zvědavá jaké budou jeho účinky a na vyzkoušení se šíleně těším. Šampón s vůní vanilky jsem koupila za 17kč , sice mám momentálně šampónů doma příliš ale když jsem si všimla nálepky "limited edition" tak jsem ho tam nemohla nechat. Příjemně nechemicky voní a to mi potvrdil i přítel. Nikde jsem na tenhle šampón recenzi nenašla a pokud překládám špatně názvy tak se omlouvám ale je to všechno v němčině a tu já zrovna nemusím. Pěnu do koupele s vůní vanilky dostala většina nejznámějších blogerek k recenzování a jak už jsem výše zmiňovala že jsem hledala dárek pro svou babičku tak mně napadla právě tahle pěna. Jelikož mi vanilka nevadí tak mi vůně voní a dost mně překvapilo velké 500ml balení, stálo asi 42kč.


O pleťové masce Seelenzart jsem nic nezjistila, ale došlo mi že je to jen nový obal od známe fialové masky která mně ale absolutně nenadchla. Takže je to jen starý produkt v novým kožíšku, nejspíš ji někomu daruji.Cena byla 13kč. 3 minute miracle je asi jeden z aktuálně nejdebatovanějších produktů, jelikož jsem nemohla německy přelouskat co je na obalech tak mně to od nákupu odradilo, protože cena není zase tak malá abych si mohla koupit něco co nevyužiji nebo mi nebude vyhovovat. Proto jsem se rozhodla si koupit jen malé vzorkové balení a podle toho jak mi poslouží se dál rozhodnu.Cena byla 38kč. Pomerančovou sůl do koupele jsem dala do košíku jen proto že jsem dostala "chuť" na tu pomerančovou vůni. Jsem zvědavá jak mi za těch 14 kč poslouží.


Nakonec si nechávám takovou pěknou tečku, která mi udělala snad největší radost. Při cestě k pokladně jsem viděla paní jak si tyhle modré kolečka nese tři a celkem mně to zaujalo tak jsem se šla podívat co to je a kolik to stojí korun. Nemohla jsem uvěřit svým očím že takovéhle super balení stojí pouhých 5euro což je 125kč. Kulatá krabička je plechová a nachází se v ní 4produkty pro péči o tělo, ruce a obličej. Tuším že je tam sprchový gel, tělové mléko, krém na ruce a takový ten univerzální nivea krém na obličej. Koupila jsem to z pocitem že někdo z mých blízkých bude opravdu štědře obdarován, nakonec jsem zjistila že skoro už pro všechny dárky mám takže nejspíš ten obdarovaný bude má maličkost. :-)
Tenhle článek byl celkem na rychlo a ceny jsou pouze orientační. Doufám že jsem Vám řekla něco užitečného a věřte mi, že postupně se na tyhle produkty dozvíte můj celý a konečný názor.

Mějte se krásně a užívejte si posledních dní před Vánocemi, přeju vám aby jste stihli dokoupit všechny dárky a neřešili žádné starosti. 

Žádné komentáře:

Okomentovat