pondělí 9. prosince 2013

Rimmel - rtěnka by kate 07

Tuhle rtěnku bych si asi jen tak nekoupila, kdyby nebylo kupónku se zvýhodněnou cenou který jsem dostala v DM. Tuším že mně tehdy vyšla na nějakých 70kč, což je dost přijatelná cena na tak vychvalovanou a prý údajně jednu z nejlepších rtěnek co můžeme v drogériích sehnat. Sleva se týkala pouze těchto černých rtěnek ale i tak jsem u stojánku chvíli zůstala a nemohla jsem se rozhodnou jaký odstín si vezmu. Potřebovala jsem nějakou nude rtěnku kterou bych mohla nosit celý den - každý den, abych se nemusela stydět za to co mám na rtech.




















Jak už jsem určitě zmiňovala, jsem na tuhle černou klasiku, takže rtěnka se mi po vzhledové stránce líbí. Jednoduché logo propagátorky mi nějak nevadí. Vysouvá/zasouvá se dobře, nemám s tím žádný problém jako například u E.l.f. rtěnek essentials.  Barvu bych popsala jako lehkou růžovou s trochou hnědého odstínu. Je to takový ten odstín co dodá vaším rtům jiskru a šmrnc ale přesto je nevinný a působí ladně. S pigmentací jsem spokojená, označila bych ji za vyšší.


Roztírá a nanáší se hladce, po rtech klouže a celkově je na rtech příjemná.  Co se týče výdrže není to žádná sláva ale propadákem bych to také nenazvala, cca po 2 hodinách je nutné rtěnku aplikovat znova ale znáte to jak to bývá u nude rtěnek... když Vám po těch 2 hodinách zmizí ze rtů není to tak nápadné jako kdyby Vám mizela červená či jiný tmavý odstín, takže u téhle barvičky si toho skoro ani nikdo nevšimne že už ji nemáte.


Aplikace s touto rtěnkou je opravdu rychlá protože není třeba tolik preciznosti. Konečný vzhled působí jemně a rty se trošku lesknou. Samozřejmě se rtěnka dá i vrstvit do tmavšího odstínu. S rtěnkou jsem spokojená a možná si koupím i další odstín, ale to uvidím až časem a podle "potřeby". Myslím že normálně stojí okolo 120kč. Určitě Vám tuhle rtěnku můžu jen doporučit, a stojí za to jí zkusit.


Máte nějaké zkušenosti s touto rtěnkou? Preferujete více nude odstíny nebo ty výraznější?  

Žádné komentáře:

Okomentovat