sobota 7. prosince 2013

Lilien - antibakteriální gel s aloe vera

Doposud jsem vyzkoušela 4 antibakteriální gely a to od značky Balea, Mark&Spencer (srovnání těchto dvou najdete zde), Carex a nakonec Lilien. Dnes bych Vám chtěla stručně něco říct právě o tom posledním z nich. Takového pomocníka proti bakteriím si nosím každý den v kabelce, a tak trochu doufám že si najdu brzy toho pravého a ukončím tak to zbytečné hledání.



Proti balení nic nemám, je plastové průhledné takže aspoň vidím kolik mi gelu zbývá. Víčko je odklápěcí a dávkování mi přijde u každého gelu stejné. Design je normální ale trochu mě rozesmálo jak je tam napsáno "no water, no soap, without water". Konzistence je gelová a není příliš tekutá. Co velice oceňuji o proti předchozím gelům je to, že skoro vůbec nelepí, nebo alespoň méně než gel od Balei a Mark&Spencer.


Neřekla bych jestli ruce přímo hydratuje protože krémem rukám pomůžete daleko víc, ale je dobře že je aspoň nevysouší. Dobře se roztírá a ruce jsou po něm chvíli hebké. Když si přivoníte ke gelu v té lahvičce tak je nepatrně cítit alkohol, ale daleko méně než u těch předchozích gelů. Nakonec mi na tom gelu přeci jen něco vadí.. a to je jeho vůně poté co ho rozetřu po rukách. Nejspíš to bude tím aloe vera, nevím proč ale prostě mi ta vůně připomíná sójovou omáčku, a chce někdo aby mu voněli ruce po sóje? Ale musím říct že když si gelu dáte méně tak to ani tolik cítit není.


50ml koupíte asi za 45kč, tím si myslím že patří ještě do té levnější kategorie. Každopádně je to pro mně zatím nejlepší antibakteriální gel, ale abych byla upřímná znovu si jej nekoupím. Chci ještě vyzkoušet Sanytol, Elf, Dettol, a když se mi poštěstí a najdu i ten Issana v rossmanu tak i ten ráda vyzkouším.
Jaký je Váš oblíbený antibakteriální gel?

Žádné komentáře:

Okomentovat