neděle 1. prosince 2013

INGLOT - novinky 2013

Nedávno jsem četla článek Rendy a Péťi o tom jak spolu byly v Inglotu, aby mohly omrknout novinky právě od této značky. Nevím jak Vy, ale já vždycky když jsem v Inglotu tak jsem omámená těmi všemi barvami a věcmi které tam mají, až se pak nemůžu rozhodnout co vůbec chci nebo potřebuji. Jelikož jsem nemohla odolat, i já jsem si odnesla dva produkty o kterých se brzy také dozvíte více.


Jsem opravdu zvědavá na první pečující produkt od Inglotu, tím je právě tohle růžové Tonikum pro normální pleť. Celkem mají tři a dělí se podle barev a typu pleti, tedy oranžové - pro suchou, růžové - pro normální a nakonec zelené - pro mastnou pleť. Balení se mi moc líbí, a zařadila bych ho mezi nejhezčí které doma mám co se týče tonik, pleťových vod a micelárek. Má příjemnou sladší vůni.
Další novinkou kterou jsem si koupila je rtěnka v odstínu č. 293, zatím nebudu prozrazovat jak moc mi sedí ale myslím si že podle předchozích recenzí na Inglotí rtěnky (zde a zde) je můj názor asi jasný :-) Odstín bych přirovnala k tmavě fialové barvě, bude to pro mně trochu nezvyk nosit takhle (podle mého) tmavý odstín na veřejnost ale myslím si že si spolu s rtěnkou budeme rozumět.
To je pro dnešek asi všechno, protože nemám moc času, bohužel. Mějte se krásně a užívejte si první prosincové dny.




Žádné komentáře:

Okomentovat