neděle 23. června 2013

Ziaja hydratační odličovač očí

Už jsem Vám představovala značku Ziaja, a v tomhle článku bych chtěla něco říct o odličovači očí. (Nejdřív jsem to chtěla dát do jednoho článku, ale bylo by to takové nesrozumitelné, takže to radši oddělím). Dnes to bude o odličovači očí, který mně mile překvapil.


Podle mého tenhle produkt patří mezi Top produkty od Ziaji. Dříve jsem používala Niveu (dvoufázový extra voděodolný  odličovač) s kterým jsem byla moc spokojená. A druhý produkt od Niveii (vodě odolný odličovač-krémový) mi oči moc dobře oči neodlíčil. Lákalo mně tento produkt vyzkoušen hlavně kvůli cenové dostupnosti a neznámosti této značky.


Líbí se mi jeho jednoduchý vzhled, a hlavně to že je průhledný obal a vidím kolik mi v něm zbývá. Podle toho kolečka uprostřed jsou rozdělené tři odličovače. Já mám hydratační (s velkým modrým kolečkem), dále je jemný (s velkým bílým kolečkem), a poslední je dvoufázový (s velkým kolečkem který je napůl modrý a napůl bílý).


 Víčko je šroubovací, není to moc praktické ale dá se to vydržet. Díky menšímu otvoru se dobře dávkuje a nikdy ho nedáte příliš. Neobsahuje alkohol a je bez parfemace. Je to jeden z těch odličovačů které jakoby kloužou po řasách, né že by oči drhnul nebo tak něco. Oční okolí nevysušuje a oči nedráždí.


Já používám na odlíčení očí normální vatový tampónek. Stačí malé množství a oči odlíčí skvěle. Mám pocit že řasenku jemně odstraním bez poškození řas. Balení obsahuje 120ml, které v ČR seženete okolo 50-70kč. Ale v jeho rodné zemi Polsku se dá koupit za 5zlotých což je krásných 30kč. Když srovnáte cenu a kvalitu, vyjde vám to jako fajn produkt za né moc peněz. Určitě jsou i lepší odličovače ale tenhle mně mile překvapil, až ho vypotřebuji tak si ho koupím znovu jako takovou tu nouzovku.


Shrnutí: NÍZKÁ CENA, DOBRÝ VÝROBEK
+ učinný, bez alkoholu, jemný
- cena v čř je o 50% navýšena

Pokuď neznáš značku Ziaja, koukni se na "představení" ZDE.

Žádné komentáře:

Okomentovat