sobota 6. února 2016

Zapomenutá kosmetika č. 1

Nevím, zda má cenu tu vypisovat a omlouvat se, za svou neaktivitu, ale nedá mi to a pár věcí říct musím. Každý máme v životě věci, které nás na chvilku donutí přemýšlet jinak, nebo dokonce celý život a své činy přehodnotit. Občas toto období nastane, a já ho zrovna teď prožívám a snažím se z toho poučit a vyjít z toho co nejvíce pozitivně.

Docela jsem si mákla, a snažila se nashromáždit veškeré fotky co jsem měla v mobilu, co se týče mé koupené kosmetiky, která mi nějakým způsobem prošla rukama. Některé fotky produktů jsou staré klidně 3- roky, ale přišlo mi to jako dobrý nápad, jak se k některým věcem vrátit. Původně to měly být produkty, které mi nevyhovovaly, ale nakonec jsem sem zařadila tak nějak od každého trošku. Bude to asi delší, protože to bude víc jak 80 fotek, proto bych to ráda rozdělila na dvě či více částí.
Tak jo, doufám, že se vám tento typ článku bude líbit a třeba si z toho něco odnesete :-)


Začnu asi fotkou, která je třeba stará právě ty 3 roky. Zkoušela jsem si odstíny svých rtěnek a říkám si, že pokrývá docela dobrou základní škálu :-D


Tohle byl můj první Original source sprchový gel a musím říct, že jsem si ho moc oblíbila. Rozhodně si někdy pořídím další v jiné voňavé variantě.


Kdysi dávno jsem nakupovala i Avon kosmetiku.. ale zpětně to hodnotím tak, že mě prostě nic nezaujalo na tolik, abych si to musela objednávat stále.


Tohle tonikum jsem si koupila nedávno a ještě jsem ho ani nevyzkoušela :-D


Z těchto tří Bourjois produktů mi nejvíce vyhovovalo vitamínové tonikum, které skvěle stahuje póry a znovu si ho určitě plánuji pořídit. Peeling nebyl šálek mé kávy, má takovou zvláštní konzistenci a zrníčka jsou celkem velká. Za skvělý peeling považuji manuku od Ziaji nebo peelingy os St. Ives. C se týká odličovacího mléka tak mě také nenadchlo, neseděla mi ta vůně a celkově odličovací mléka už nepoužívám.


Kosmetika Clarins tu bude zmiňovaná asi hodně, protože je to prostě moje srdcová záležitost. Nejlepší nákup se mi podařilo udělat v parfumerii La Gardenia v Itálii kde byly hodně výhodné sety miniaturek na vyzkoušení. To mi připomíná, že vážně do La Gardenie zase někdy musím!


Miniaturku rtěnky Estee Lauder jsem také sehnala právě v La Gardenii, asi za 10 eur. Rtěnka je úžasná, krémová a velice příjemná na rtech.


Na Ebay jsem si objednala tyto masky na vytažení černých teček. Vyzkoušela jsem různé, a tyhle se mi zdály zatím nejvíce účinné - i když stejně na mě nepůsobí tolik, že bych je musela používat pravidelně.

Taktéž objednané řasy z Ebay. Na zahuštění řas u vnějšího koutku je to docela fajn vychytávka, když si nechcete lepit celé řasy.


Šumivá tableta z Yves Rocher. Nejvíce se mi líbila verze myslím černého rybízu. Ale žádný zázrak to není, příště si radši konečně koupím Lush :-D


Masky od značky Freeman jsem vyzkoušela skoro všechny. Každá je něčím jiná a na jiný způsob, mě ale nejvíce vyhovuje ta Čokoládovo-jahodová verze, kterou i musím znova koupit.


Nedávno jsem si také  koupila beloved kit od Biothermu, který obsahuje miniaturky různých produktů. Zkoušela jsem zatím jen body lotion a vážně krásné citrusově voní.


Hodně se mi teď mění pleť, takže nevím co přesně používat.. Ale čistící gel z řady Biosource vážně krásně voní, stačí ho trošku a pleť dobře vyčistí. Krém jsem zkoušela jen chvilku, mám ho v gelové variantě a je na obličeji lehce takový silikonový  - ještě mu dám časem šanci.


Takhle dopadly nějak dny Marianne :-D nejvíc mě snad potěšil make-up  24h od Dermacolu.


Tyhle vůně naprosto nesnáším. Voněla jsem se s nimi asi tak 5-6 let zpět a nechci je už nikdy vidět :-D


Konečně jsem si koupila něco od Treacle moon. V Mullerovi jsem chytla tuhle super radu sprchového gelu a tělového mléka. Oboje voní  naprosto úžasně a už se těším, až to v létě budu moct používat.


Malý nákup z Drážďan. Balea odličovač čí mě nijak neuchvátil, rtěnka od Essence má nádherný nude odstín a je to vážně na takové to rychlé přetření rtů když nevíte. Catrice camouflage je naprosto bezkonkurenční korektor a nemám zatím potřebu používat jiný, fakt jsem si ho moc oblíbila.


Clarins má naprosto úžasné produkty na rty a pro mě je to prostě luxus, kterým se můžu hýčkat. Doporučuju vyzkoušet alespoň ten modrý balzám na rty, a garantuju Vám, že se zamilujete.
Řasenka wonder mi dělá docela pěkné řasy, ale nejsou moc výrazné, výhodou je že neopadává a ani se nemaže. Báze pod make-up je spíš na vyhlazení vrásek než na prodloužení výdrže  make-upu, takže to mě příliš neoslovilo, protože mě jde vyloženě o zmatnění a prodloužení výdrže make-upu.


Balzámky Eclat Minute jsou prostě skvělé, krásně sladce voní a na rtech jsou příjemné.


Tohle byl od Avonu hrozný propadák. Měl to být tónující krém, ovšem o žádném alespoň lehkém krytí či sjednocení se nedalo mluvit. Navíc odstín byl velmi tmavý a oranžový, a výsledný efekt byl mastný. Šílenost.


Ani mě pak už nelákalo ze stejné řady zkoušet krém.


Na chuť jsem ani nepřišla produktu Dermalogica. Nebavilo mě jeho používání, příprava a proto jsem ho úplně zatratila, i když tato značka prý není špatná.


Nyní mám pleť smíšenou/mastnou , proto mi tento BB cream nevyhovuje, ale ta verze BB creamu pro mastnou pleť je docela super. Ani odstín medium není nic pěkného (slušná oranžáda), ale sušší pleti určitě vyhovovat bude a když vychytáte odstín, mohl by být fajn.


Velký nákup jsem také dělala v Tetě drogerii když byla 50% sleva. Mamce jsem koupila sadu nočního a denního krému z řady Cellular a zbytek je pro mě. Ještě jsem tuto péči nezkoušela, ale snad mě úplně nezklame. Intimní mýdlo je super, krásně voní a je jedno z mých oblíbených, naopak pásky na černé težky byly šílené a nic neudělaly.

To je asi pro tentokrát všechno a budu se těšit na pokračování .. v druhém článku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat