pondělí 12. září 2016

SPOTŘEBOVÁNO ZA ČERVEN 2016

Není čas ani nálada na psaní článků, ale láska ke kosmetice ovšem trvá stále. Není to teď bohužel to téma na psaní, kterému bych se chtěla věnovat, ale myslím si, že na nějaké žvásty o mém životě taky nikdo není zvědavý. Pouštím se tedy ve volné chvilce do restů a zkouším zas najít ten elán a zápal do psaní.

Palmolive - delicate care sprchové mléko  je snad mé nejoblíbenější od Palmolive. Mám při jeho používání nostalgickou náladu, a vždy si vzpomenu na dětství. Voní úžasně, dobře pění a zkrátka si ho kupuji neustále.
Nivea - water lily and oil sprchový gel byl celkem příjemný, obsahoval malé perličky a celkově mi nevadil. Já osobně mám ráda krémové konzistence a spíše sprchové mléka než gely a proto si ho znovu nepořídím.
Bohemia herbs - krémový sprchový gel levandule byl přesně konzistencí něco mezi gelem a mlékem. Vůně levandule nebyla úplně výrazná a dle mých představ, myslím, že ani moc nepěnil, ale vysloveně špatný zas nebyl.
Bohemia natur - sprchový gel růže mě mile překvapil, protože obecně moc vůně růže nemusím. Zde byla parfemace příjemná a ne příliš chemická. Ale to balení bylo naprosto nepraktické! Nikdy si úmyslně nic s víčkem do sprchy nekoupím.




Rituals - honey touch body cream, stejně jako růže tak i vůni medu v kosmetice příliš nevyhledávám a proto jsem se tohoto produktu bála. Ve výsledku to nebylo zas tak hrozné, krém byl příjemný a dobře hydratoval.
Balea - oil repair kůra na vlasy nebylo nic zázračného z čeho bych se posadila na zadek. Další balení si pořizovat nebudu.
Alverde - avocado hair mask, tuhle masku mám doma vážně už dlouho a pamatuji si, že dřív, když jsem používala výhradně přírodní šampóny tak mi připadala super. Z vlasové péče Alverde jsem vyzkoušela hodně, a jedinou věc co bych si koupila asi někdy znovu tak by to byla tato maska. Vlasy jsem po ní měla jemné a vzdušné. Pokud se vyhýbáte silikonům a dalším takovým látkám, tak je to fajn maska, ale rozhodně vám neudělá zas takovou službu jako silikonové vyhlazující produkty na vlasy.
Laura Colutti - pěna na holení z Penny asi do 40kč, mi vydržela hrozně dlouho, protože se žiletkou moc často neholím a používám raději strojky. Nedělala nic špatného, ale znovu si raději připlatím za kvalitnější pěnu.


Balea - krém na nohy s ureou je pro mě nejlepší krém v této kategorii. Cena versus výkon je skvělá a mám doma minimálně třetí balení. Nepotřebuji hledat zatím jiný krém na nohy, tento mi maximálně vyhovuje.
Nuxe - krém na ruce, myslela jsem si, že bude úžasný a vkládala jsem do něj velké naděje, ale ve výsledku to pro mě nebylo to pravé ořechové. Byl celkem mastný a tak se delší dobu vstřebával do pokožky, navíc mi vadila jeho květinová parfemace. Bohužel, mám v oblibě jiné krémy na ruce.
Zineryt - kožní roztok, který by měl pomáhat na akné. Jednoduše řečeno nedělalo to nic, naopak jsem měla pocit, že mi to pokožku daleko víc zhoršilo, vysušilo a narušilo tak kožní bariéru a schopnost regenerace.


Alverde - meruňkový peeling jsem si koupila kdysi na popud Getthelouk. Ze začátku mi peeling připadal fajn, ale potom jsem si začala více všímat alkoholového odéru. A říkám si, proč je sakra v přírodním produktu alkohol někde na třetím místě? Bohužel jsem na peeling změnila názor a mám již své jiné oblíbence jako je Ziaja - manuka peeling nebo St. Ives.
Bioderma sensibio h2o - byla jedna z prvních micelárek co jsem vyzkoušela, Podle mě zas tak zázračná není, srovnala bych jí klidně s Garnier růžovou micelární vodou, která je navíc mnohem levnější.
Vichy normaderm - čistící gel mi naopak velice vyhovoval, a to hlavně tím, že jsem s ním mohla odličovat i oční make-up a oči nebyly nijak podrážděné. Klidně bych si ho někdy pořídila znovu, pleť mě po něm nepnula a celkově byl fajn.


Syoss - lak na vlasy, celkově se kosmestice Syoss už vyhýbám, protože jsem s ní nikdy neměla příliš dobré zkušenosti. Už je to pro mě zkrátka jedna ze značek, kterou ignoruji. Tento lak na vlasy taky nebyl nic úchvatného, vlasy slepoval a stejně to pak nedrželo.
Linteo tampónky byly obyčejné, znovu je nepotřebuji. Mám raději Ebelin.
Primark tampónky byly ale naopak super, obšívané a znovu si je určitě pořídím až tam pojedu.
Albert tampónky nic moc, nedržely vůbec tvar a znovu si je nekoupím.
La Roche Posay - effaclar duo plus jsem hrozně moc chtěla vyzkoušet, ale už nevím jaké jsem měla dojmy z jednoho malého vzorečku. Stále se rozhoduji nad koupí tohoto produktu nebo Avene triacneal, mělo by to fungovat na stejný princip.
Glam glow zelená byla příjemná, hezky voněla ale příště bych raději zvolila tu bílou variantu pro mastnou pleť.
Sephora - šumivá tableta strawberry, moc nevoněla, raději mám tablety od Yves Rocher.


Catrice - liquid camouflage je pro mě zatím nejlepším korektorem, který jsem kdy na oční okolí vyzkoušela. Je krásně krémový, hodně pigmentovaný a nedělá mi během dne na pleti neplechu. Mám již druhé balení a rozhodně ne poslední. Nejlepší korektor z drogérie.
Inglot - cream foundation jsem používala dřív hojně, dnes už mi doma leží ladem a s jeho konzistencí se nějak nemůžu sžít, protože se mi změnil i typ pleti. Byl lehký, krytí nižší a balení je praktické. Znovu si ho ale nepořídím, protože si myslím, že by byl vhodnější spíše na suchou a normální pleť.
Max factor - 2000 calories byla dříve mou neoblíbenější řasenkou a měla jsem ji tak minimálně pětkrát. Údajně ale změnili složení a už to vážně není to, co to bývalo. Už mi nevyhovuje.
Catrice - the giant voděodolná řasenka mi neudělala vůbec hezké řasy, nenatočila, nezahustila a celkově to byla slabota. Její voděodolnost jsem ani netestovala. Znovu ne.
Gosh - catchy eyes mě naopak okouzlila, a díky ní jsem se zamilovala do plastových zahnutých katáčků. Řasy mi udělá neskutečné a dokážu ji přirovnat k Maybelline lash sensational, která dělá stejný efekt. Znovu si jí rozhodně někdy ještě pořídím.
Balea balzámy na rty vezmu jedním slovem prostě "NE". Nevyhovují mi, nehydratují dostatečně a celkově mám vždy divný pocit a "povlak" na rtech. Maximálně olej na rty od Balei je dobrý, balzámy za mě ne.
Lip smacker coca cola je něco podobného, děla na rtech nepříjemný pocit, nehydratuje, na druhou stranu hezky voní a sladce chutná. Znovu si ho ale také nemám potřebu kupovat.
Make up revolution - oční stín mocha love (tip od Svět podle Lu), je pro mě ideálním odstínem pro konturování. Má ideálně studený podtón. Balení je minimalistické, praktické, ale obsah má jen 2,3g (asi 40kč) a když ho poté používáte na konturování obličeje každý den, tak vám příliš dlouho nevydrží. Mám již druhé balení, ale příště se poohlídnu po něčem jiném. Jen takový tip, pokud nechcete utrácet peníze za produkty na konturování a jste začátečník.

To bylo pro dnešek vše, doufám že brzo stihnu dodělat ještě nějaké staré články a někoho tím tak třeba potěším, že zde najde produkty, které i on sám vyzkoušel. Mějte krásný den.


Žádné komentáře:

Okomentovat